Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سید فاضل موسوی امین با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان در اهواز تشییع و سپس در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز تدفین شد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع)، سید فاضل موسوی امین با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان در اهواز تشییع و سپس در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز تدفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید شامگاه گذشته باحضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی در فرودگاه اهواز مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه مراسم وداع با شهید نیز برگزار شد.

امروز نیز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، سید فاضل موسوی امین از شهرک رزمندگان مسجد امام خمینی(ره) اهواز به سمت بهشت آباد، قطعه شهدای مدافع حرم در دمای بالای 47 درجه و حضور خیل عظیمی از مردم برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر سید فاضل موسوی امین نماز اقامه کرد.

در این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سردار خادم سیدالشهداء، فرمانده قرارگاه کربلا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

‌انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم

 پیکر مطهر شهید مدافع حرم «بهروز واحدی» که در حمله ارتش تروریستی آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در استان «دیرالزور» سوریه به شهادت رسید، روز گذشته (سه‌شنبه) در حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) تشییع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع