Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گزارش خبرنگار مهر، حمید درفشی بعداز ظهر پنجشنبه در دومین آیین تجلیل از پژوهشگران البرزی که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز جایگاه ویژه ای دارد، اظهار کرد: این دانشگاه دارای جمعیت پژوهشگر جوان است که موجب ارتقاء سطح این دانشگاه می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خوب صنعتی استان البرز، گفت: در صدد هستیم از این ظرفیت‌ها برای رشد دانشگاه علوم پزشکی استان بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به وجود مجموعه جامع تحقیقاتی در استان، افزود: پیشرفت و توسعه تحقیقات نیازمند بهره از ظرفیت‌های صنعتی است.

درفشی با بیان اینکه استان البرز ظرفیت خوبی برای سامان بخشیدن به مراکز تحقیقاتی دارد، گفت: نرخ رشد جمعیتی استان به واسطه مهاجرپذیری ۳.۴ درصد دارد، این مهم بر لزوم توسعه تحقیقات پژوهشی تاکید دارد.

وی بابیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین مراکز ناباروری کشور در استان البرز مستقر است، گفت: پژوهشگران البرزی سعی کرده اند حوزه تحقیقاتی را مدیریت کنند که در این حوزه موفق ظاهرشده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه این دانشگاه جوان است، خاطرنشان کرد: حوزه پژوهشی استان البرز آینده خوبی خواهد داشت.

به گفته وی طرح‌های بسیاری در حوزه پژوهش و فناوری در استان البرز ارائه می‌شود.

کد خبر 4326854

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح تحول نظام سلامت گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند ماه مبارك رمضان مواد مخدر سانحه تصادف تبریز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 مهدی زنگنه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می‌دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان‌های مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی میتوانند مراتب شکایات یا پیشنهاد‌های خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است