Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:09:35 GMT

هواداران؛ همچنان امیدوار به تحقق رویا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۴۹۷

هواداران؛ همچنان امیدوار به تحقق رویا

کازان - ایرنا - در حالی که تیم ملی فوتبال ایران با وجود ارائه یک بازی منطقی برابر اسپانیا شکست خورد، اما هواداران همچنان امیدوار صعود به مرحله بعد هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به روسیه، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (چهارشنبه) و در دومین دیدار خود در چارچوب گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم ملی اسپانیا، از نامزدهای اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت ها با یک گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که ایران توسط «سعید عزت اللهی» گلزنی کرد، این گل آفساید اعلام شد و چندین موقعیت خطرناک دیگر تیم هم از سوی «مهدی طارمی»، «سردار آزمون» و «کریم انصاری فر» از دست رفت.
با این شکست، تیم های ملی پرتغال و اسپانیا هر یک با 4 امتیاز در رده اول و دوم ‌گروه دوم قرار دارند و تیم ملی ایران با کسب پیروزی ارزشمند برابر مراکش (مغرب) در دیدار نخست خود در رده سوم قرار گرفت.
مراکش هم که در هر 2 دیدار خود برابر ایران و پرتغال با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست خورده است، در قعر جدول گروه دوم قرار گرفت و با جام جهانی خداحافظی کرد، اما ایران همچنان امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه برابر پرتغال، به صعود در مرحله دوم جام جهانی و تحقق رویای خود امیدوار باشد.
«امیرحسین حاج حسینی» 28 ساله و از هواداران تیم ملی که از تهران به روسیه آمده است، در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: نکته مهم در دیدار با اسپانیا، تلاش بازیکنان بود که تا آخرین لحظه مبارزه کردند، ما امیدوار هستیم که با روحیه بالای بازیکنان و اتحادی که در تیم است، در دیدار آخر برابر پرتغال نتیجه بگیریم.
«هانیه مستوفی» 33 ساله که از آلمان برای حمایت از تیم ملی به کازان آمده است، اما می گوید: تیم ایران نشان داد که حتی می تواند اسپانیا را هم شکست دهد؛ ما جوانمردانه بازی کردیم ولی نتیجه منصفانه نبود.
اما بر خلاف این نظر، بسیاری دیگر از هواداران می گویند باید واقعیت ها را پذیرفت که سطح فوتبال ایران با اسپانیا و پرتغال متفاوت است و با توجه به این تفاوت ها سطح انتظارات نیز از تیم ملی باید متناسب با آن باشد.
«احمد میرزاحسینی» 44 ساله که از مشهد برای حمایت از تیم ملی به روسیه آمده است به ایرنا گفت: تیم ملی تاکنون نیز بالاتر از سطح انتظار ظاهر شده است؛ بازیکنان ما بایدهای سرهای خود را بالا بگیرند زیرا تمام توان خود را به کار گرفتند و جانانه بازی کردند.
با این حال ایران هنوز شانس صعود دارد و می تواند با کسب نتیجه برابر تیم ملی پرتغال با کریستیانو رونالدوی افسانه ای اش به تحقق رویای خود امیدوار باشد.
پیش از این ملی پوشان کشورمان 25 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه تیم مراکش (مغرب) را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و با تساوی تیم های پرتغال و اسپانیا صدرنشین گروه شد.
تیم ملی فوتبال ایران که در گروه دوم و قرعه سخت این رقابت ها با مراکش (مغرب)، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است، ساعت 22:30 دوشنبه چهارم تیرماه در سومین دیدار خود، در ورزشگاه «موردویا آرنا سارانسک» برابر تیم ملی پرتغال به میدان می رود.
بیست و یکمین دوره جام جهانی از 24 خرداد تا 24 تیرماه در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار می شود.
ورزشی**9129**9250

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام جهاني 2018 كازان ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا