Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@07:55:44 GMT

غایب بزرگ تیم ملی در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۶۳۳

به گزارش وانانیوز، 

سعید معروف که به عنوان کاپیتان تیم ملی از ابتدای لیگ ملت های  والیبال 2018 تا پایان هفته چهارم سایر ملی پوشان را همراهی می کرد و در اکثر مسابقات هم در تمامی دقایق در زمین بود، بعد از بازگشت به تهران فرصتی برای استراحت پیدا کرد.


تصاویر منتشر شده از تمرین دیروز شاگردان کولاکوویچ نشان می دهد که سعید معروف بین نفراتی که قرار است در هفته پنجم لیگ ملت ها مقابل تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان در سالن 12 هزار نفری آزادی به میدان بروند، حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه ایران شانسی برای رسیدن به فینال ندارد، کولاکوویچ تصمیم گرفته به کاپیتان تیمش استراحت داده و به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشتند، میدان بدهد.


حالا باید دید در اولین تجربه تیم ملی والیبال در سال های اخیر بدون سعید معروف چه اتفاقی انتظار بلندقامتان کشورمان را می کشد.


فرهاد سال افزون و محمدطاهر وادی 2 پاسور ایران در 3 بازی پایانی لیگ ملت های 2018 خواهند بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد، مقادیری اسباب بازی خارجی قاچاق در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو شده است.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی به شهرستان‌های اطراف تهران منتقل شده و سپس توسط وانت به این مکان ارسال و دپو شده و قرار است در بازار توزیع شود.

افشاری با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از هماهنگی محل موصوف را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. مأموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای قاچاق از نوع انواع اسباب بازی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته بوده و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاهای موجود در این انبار فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود، گفت: کالاها شامل پازل، مکعب روبیک، تبلت مغناطیسی و خودکار محصول کشور چین بود که توقیف شد.

وی با بیان اینکه سوله انبار نیز پلمب شد، گفت: در این راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو میلیارد تومان اعلام کردند.

کد خبر 6057998

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • ۵ نفر از مشاهیر بازار تهران
  • قلعه نویی 29 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد؛ احمد نور همچنان غایب
  • آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است
  • مصدومیت جدی است: غیبت مسی در اردوی آرژانتین
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • این ۵ نفر مشهورترین تجار و  کسبه بازار تهران بودند