Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی جشن‌های زیر سایه خورشید را یک حرکت دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان‌ شبکه‌ای دانست. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید‌ نظام‌الدین موسوی در ششمین نشست دبیران استانی شبکه جوانان رضوی که با محوریت جشن‌های زیر سایه خورشید در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: دنیای امروز دنیای شبکه است و در عصر جدید جهان شبکه‌ای، مختصات و ویژگی‎های خاص خود را دارد، دنیای شبکه‌‏ای دنیایی متنوع و متکثر است که می‌توان جشن‌های زیرسایه خورشید را یک حرکت دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان شبکه‌‏ای دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: اسلام پر از مناسک و نهادهای مختلف است، اگر می‌خواهیم در دنیای امروز یک عنصر و یک سازمان انقلابی و ارزشی تاثیرگذار اجتماعی باشیم باید بتوانیم این مناسک را مدام به روز نگه داریم.

وی با بیان این مطلب که امروز باید به مقوله زیارت به عنوان یک برنامه جاری و تعاملی دائمی در زندگی مردم توجه شود افزود: امام رضا(ع) نقطه امید مردم به حساب می‎آیند و در این شرایط کشور که مشکلات اقتصادی به همراه طمع دشمنان به‌دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند و از طرفی مقام معظم رهبری در سخنان خود مدام به مسئله امید تاکید دارند یکی از آن نقاط امیدبخش حرم مطهر امام رضا(ع) و وجود نازنین این امام بزرگوار است.

موسوی تاکید کرد: امام رضا(ع) در میان فرهنگ‎ها و اقوام مختلف ایرانی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی به عنوان حلقه وصل و نقطه اتکاء و نقطه امید مردم به حساب می‌‏آیند و باید این نقطه امید و اتکا را به وسیله جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه داد و دائمی کرد.

معاون ارتباطات ورسانه آستان قدس رضوی گفت: مناسک زیرسایه خورشید یک نهادسازی جدید عمیق مبتنی بر یک فکر روشن است که می‎تواند پیوند با معنویت امام رضایی را سراسری کند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 

دریافت 70 MB

کد خبر 6063747

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • نوروز در هفت آسمان
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی