Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@06:43:27 GMT

(ویدئو) ایران - اسپانیا، «آزادی»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۶۹۲

پخش زنده‌ی دیار ایران با اسپانیا در ورزشگاه برای خانواده‌ها با مشکلاتی همراه بود، ولی ساعتی مانده به شروع مسابقه در‌های ورزشگاه بروی مردم باز شدند.

به گزارش ایسنا، مردم تهران برای اولین بار و برای تماشای مسابقه‌ی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ به همراه خانواده‌های خود به ورزشگاه صدهزار نفری آزادی رفتند و پخش زنده‌ی این مسابقه را بر پرده‌ی نمایش و نمایشگر ورزشگاه تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش زنده‌ی این مسابقه در ورزشگاه برای خانواده‌ها با مشکلاتی همراه بود، ولی ساعتی مانده به شروع مسابقه در‌های ورزشگاه بروی مردم باز شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام جهانی روسیه ورزشگاه آزادی دانلود ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح طرح برق آبی اومااویا در سریلانکا اظهار کرد: تمامی مسئولین سریلانکایی حاضر، ما آمادگی داریم در طرح‌های بزرگ این کشور با صدور خدمات فنی مهندسی خودمان حاضر باشیم و در پیشرفت کشور شما مشارکت کنیم. ما با کشور‌های آسیایی و مستقل بنای توسعه مناسبات داریم و ارتباط با سریلانکا از جمله ارتباط با کشور‌های همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده خوبی را برای هر دو کشور رقم بزند.

وی ادامه داد: به همه صاحبان مذاهب و ادعیان و تمامی زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم شما می‌توانید با اتکا به خداوند که منشا همه قدرت‌ها است و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های خود راه پیشرفت را طی کنید.

رئیسی افزود: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آن‌ها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.

وی تاکید کرد: از وزیر نیرو و شرکت‌های فعال در این پروژه و از متخصصین و دانشمندان و کارگران و ایرانی و همچنین همه دست اندرکاران سریلانکایی کمال تشکر و سپاس را دارم.

رئیس جمهور در انتها گفت: آن چه برای من و همکاران ما اهمیت دارد آن است که گامی بزرگ برای راحتی و امنیت مردم سریلانکا برقرار شده و بدون تردید رفاه حال مردم سریلانکا رفاه حال ما است. زنده باد ایران زنده باد سریلانکا.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!