Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن گفت: در ایجاد زیرساخت های صنعت حمل و نقل ریلی هیچگونه وابستگی به خارج نداریم و تحریم ها در این بخش بی اثر است.

ایران آنلاین / به گزارش «خبرنگار ایران آنلاین»، آرش میرابیان در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی  افزود: این شرکت دانش بنیان با استفاده از تکنولوژی های جدید سالیانه تولید 750 هزار تراورس بتنی را در دستور کار خود قرار داده و کیفیت تولید این محصول را نیز دانشگاه مونیخ آلمان مورد تایید قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تراورس های تولیدی این شرکت در حوزه حمل و نقل باری 25 تا 30 تن و برای حوزه های جابجایی مسافر نیز حرکت قطارهای تا سرعت 300 کیلومتر را می توانند تحمل کنند.
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن با بیان اینکه هم اکنون محصولات این شرکت در پروژه های ملی خط آهن بافق- زرین شهر به طول 450 کیلومتر، خط آهن قزوین- رشت، خط آهن میانه- تبریز و ملایر- کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: با تولید این محصولات در داخل کشور تاکنون صرفه جویی ارزی زیادی نصیب کشور شده و همه محصولات این کشور با بالاترین کیفیت به شرکت راه آهن تحویل می شود که مطابق با استانداردهای بین المللی است.
میرابیان یادآور شد: برای هر کیلومتر خط آهن هزار و 660 عدد تراورس بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و هم اکنون این شرکت موفق شده با تولید 750 هزار تراورس بتنی در هر روز سه کیلومتر از خطوط ریلی را نوسازی کند.
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن افزود: تمام تراورس های بتنی متروی تهران نیز توسط این شرکت آماده شده و با استانداردهای بین المللی ما موفق شدیم 200 هزار تراورس بتنی به طول 150 کیلومتر به متروی تهران تحویل دهیم.
میرابیان با اشاره به طلب این شرکت از شرکت راه آهن یادآور شد: هم اکنون طلب این شرکت تولیدکننده تراورس بتنی از راه آهن به 140 میلیارد ریال رسیده است و عرضه محصول با قیمت مناسب با کیفیت بالا یکی از اهداف مهم ما در بازارهایی جهانی است.
وی با اشاره به مزیت های صادرات محصولات تولید این شرکت بیان کرد: مذاکرات اولیه با کشور عمان انجام شده و ما امیدواریم در آینده صادرات تراورس های بتنی ایران برای احداث خط آهن موجود در کشور عمان انجام شود.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت باری و مسافری راه آن در سیستان و بلوچستان می تواند منجر به رفع معضل بیکاری در این استان شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمید بهادری، سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: راه آهن صنعتی است که در هرجا توسعه پیدا کند آیتم های دیگری نیز وارد می شود که برای مردم خدمات بیشتری را می توانند ارائه دهند.

بهادری اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های سیستان و بلوچستان موضوع بیکاری است که باعث شده افراد به سمت مشاغل کاذب روی آورند و این یک آفت برای اجتماع به شمار می رود، از این رو باید تمامی دستگاه های دولتی مشکلات این استان را مشخص و در راستای رفع آن گام بردارند؛ چرا که اگر اشتغال ایجاد کنیم بسیاری از معضلات اجتماعی از بین می رود و شاهد رشد روزافزون و توسعه خواهیم بود.

وی افزود: اولین گزینه ای که باعث رشد منطقه می شود صنعت است، همه دستگاه های استان باید کنار راه آهن باشند و حمل و نقل را از این طریق انجام دهند تا این صنعت توسعه پیدا کند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: اگر در زمینه جابه جایی مسافر و حمل بار از حداکثر ظرفیت راه آهن در سیستان و بلوچستان استفاده شود سبب توسعه و اشتغال می شود.

وی بیان کرد: امروز در کل کشور حمل و نقل مسافر برای راه آهن هزینه زیادی دارد و باید از محل حمل بار هزینه های مسافری تأمین شود؛ اما در سیستان و بلوچستان، هزینه های مسافری تأمین نشده و از محل سایر درآمدهای استان ها تأمین می شود، در صورتی که این خطه از کشور بیشترین حمل و نقل را داشته؛ اما متأسفانه سهم راه آهن تنها ۲ درصد است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: روزانه حدود ۱۹۰ کامیون حامل بنزین و گازوئیل در مسیر خاش و زاهدان تردد می کنند در صورتی که می توانند از راه آهن استفاده کنند، در این زمینه می طلبد مقام عالی استان یعنی استاندار سیستان و بلوچستان دستور دهد تمام دستگاه ها پای کار بیایند و از ظرفیت راه آهن برای حمل بار استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن