Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر با مدیر و کارکنان این خبرگزاری دیدار و گفتگو کردند.

مسلم معین، مدیر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: شرایط فعلی کشور، بیشترین نیاز به همدلی و هم‌افزایی نیروها و رسانه‌های معتقد به نظام و انقلاب اعم از تمام جناح‌های سیاسی، تفکرات و دیدگاه‌ها برای حل مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این همدلی و هم‌افزایی در حوزه رسانه‌ها باید منجر به یک سیاست واحد رسانه‌ای برای به سرانجام رسیدن مطالبات به حق مردم باشد.

 مدیر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه همچنین بر لزوم کمک به مسئولان اجرایی کشور به ویژه مسئولان دولتی برای عبور از برهه حساس کنونی تاکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی کشور با تمام ضعف هایی که وجود دارد و بر آن واقفیم باید از ظرفیت رسانه‌ها و نیروهای دلسوز و دغدغه‌مند برای پیشبرد و حل مسائل استان و کشور استفاده کنند.

معین بیان داشت: تمام افرادی که ابزار و امکانی در اختیار دارند که می‌تواند به پیشبرد این امور کمک کند باید بدون هیچ چشم‌داشت و با خلوص نیت به میدان بیایند و کمک کنند.

همچنین در ادامه این دیدار فریدون معتمدیان، رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز بر ضرورت ایجاد این همدلی و هم‌افزایی تاکید کرد و افزود: اساس این دیدار که امروز شکل گرفته نیز در راستای همین موضوع و با همین نگاه است و پیشنهاداتی که آقای معین مدیر خبرگزاری مهر در راستای این همدلی اراپه کردند موارد کاربری و درستی است که خانه مطبوعات در راستای اجرایی کردن آنها گام خواهد برداشت.

گفتنی است، در پایان این دیدار اعضای خانه مطبوعات استان از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان خبرگزاری مهر تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 4326887

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند مواد مخدر ماه مبارك رمضان سانحه تصادف تبریز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید