Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:17:53 GMT

روز هفتم جام ۲۱ در قاب تصویر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۳۱۷۱

روز هفتم جام ۲۱ در قاب تصویر

در روز هفتم که صعود تیم های روسیه و اروگوئه به مرحله حذفی قطعی شد لحظات جذاب و دیدنی به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، روز هفتم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حذف و صعود برخی از تیم ها به مرحله یک هشتم نهایی همراه بود. اروگوئه با پیروزی یک بر صفر مقابل عربستان علاوه بر قطعی کردن حضور خود در دور بعدی حذف عربستان و مصر را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزبان نیز راهی یک هشتم نهایی شد. پیش از این دیدار پرتغال با پیروزی یک بر صفر برابر مراکش باعث حذف تیم آفریقایی شد. در  آخرین دیدار اسپانیا با تک گل دیگو کاستا ایران را شکست داد و صدرنشین گروه B شد. در ادامه به لحظات جذاب و دیدنی روز هفتم اشاره می شود. 

دیدار پرتغال و مراکش

دیدار عربستان و اروگوئه

دیدار ایران و اسپانیا

هوادار تونسی هواداران روس

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال عربستان تیم ملی فوتبال مراکش تيم ملي فوتبال ايران جام 21 در قاب تصویر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشورهای عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشورهای منطقه تأکید و اشاره کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خواستار استفاده از فرصت‌هایی شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.

وی همچنین خواستار بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت ادامه گفت‌وگوها میان نیروهای منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان دادن به مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • فیلم/ خلاصه دیدار اسپانیا ۳ - برزیل ۳
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید