Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با اتمام عمليات اصلاح، ساماندهي و آسفالت ريزي باند شرقي بلوار شيخ شهاب الدين اهري، اين بلوار در روزهاي آتي مورد بهره برداري کامل قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز؛بهرام نسياني شهردار منطقه 9 تبريز در اين خصوص اظهار داشت: پس از پايان عمليات آماده سازي باند غربي بلوار شيخ شهاب الدين اهري و در ادامه ي زيرسازي، تسطيح، تعريض و جدول گذاري باند شرقي اين بلوار (حد فاصل ميدان شهداي غواص تا سه راهي اهر، که يکي از مهمترين و زيباترين مسيرهاي سطح منطقه و شهرک مدرن خاوران است)، عمليات آسفالت ريزي آن بطول 1100 متر در حال اجرا مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: بمنظور جلوگيري از بروز ترافيک و روان سازي تردد در اين محور، باند غربي اين بلوار با تلاش معاونت فني و عمراني منطقه و پيمانکاران عمراني به اتمام رسيد و هم اکنون باند شرقي آن در آخرين مراحل خود براي بهره برداري کامل قرار دارد.

 

نسياني تصريح کرد: اين پروژه ي مهم و زيباي شهرک خاوران، جهت اصلاح، ايمن سازي تردد، و روان سازي ترافيک در سطح اين منطقه، عملياتي گرديده و بمنظور آماده سازي و آسفالت ريزي آن، اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال هزينه در نظر گرفته شده است.

نسياني در تشريح مجموعه اقدامات انجام شده ي اين پروژه خاطر نشان کرد: اجراي جدول گذاري دوبل بطول 2200 متر، عمليات خاکي در حدود 20000 متر مکعب، عمليات مخلوط ريزي در حدود 3000 متر مکعب، عمليات زير اساس در حدود 8000 متر مکعب، عمليات اساس در حدود 4000 متر مکعب و اجراي رفوژ وسط با جدول 4 بطول 22000 متر جهت آماده سازي بمنظور انجام آسفالت ريزي، اجرا گرديده است وي افزود: اين پروژه در آخرين ايستگاه، با آسفالت ريزي بمقدار 4000 تن در حال اجراست.

شهردار منطقه9 در پايان افزود: با توجه به وجود لوله گاز و نفت در مسير مذکور، احداث غلاف براي لوله هاي نفت و گاز بطول 30 متر و عرض 4 متر با استفاده از ديوار سنگي با دال پيش ساخته ي بتني، از ديگر اقداماتي است که در اين پروژه ي مهم اجرا گرديده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان

این پل دارای ۱۷۰ متر طول و ۸ متر عرض عرشه است و در ورودی شهرک کوهستان سمنان قرار دارد.

این طرح به منظور افزایش ایمنی تردد در مسیر شهرک‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده است

حسین موسوی شهردار سمنان گفت: با توجه به پیشرفت کار و صرفه جویی هزینه در اجرای این طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری