Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های ملی آرژانتین و کرواسی در حالی رودرروی یگدیگر قرار خواهند گرفت که برد تیم لیونل مسی باعث صدرنشینی شان می شود و نتیجع ای غیر از این صدرجدول را به کروات ها می دهد.

به گزارش گوه ورزشی خبرگزاری آنا - حمیدرضا نقیبی؛ لیونل مسی و یارانش امروز در ورزشگاه شهر نیژنی نووگورود که به همین اسم نیز نامگذاری شده است دومین دیدار خود را در جام جهانی 2018 روسیه برابر کرواسی برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه ساعت 22:30 شروع می شود.

آرژانتین در حالی این مسابقه را برگزار می کند که در دیدار اول برابر تیم ایسلند که اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند تمایش جالبی را نداشت و به تساوی رسید. مهم تر از این تساوی عملکرد دور از انتظار لیونل مسی بود که یک ضربه پنالتی را از دست داد و در زدن ضربات ایستگاهی هم بی دقت عمل کرد. در مقابل کرواسی برابر نیجریه با رهبری مناسبی که لوکا مودریچ در میانه میدان داشت، توانست دو بر صفر برنده شود تا با 3 امتیاز بخت زیادی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

مصاف با کرواسی برای آلبی سلسته اهمیت فوق العاده ای دارد. این تیم نیاز دارد تا با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کند چرا که احتمال برتری ایسلند برابر نیجریه کم نیست و آن وقت آرژانتین که مدعی صدرنشینی بود در روز پایانی این ریسک را پیش رو دارد که از جام جهانی آن هم در مرحله گروهی حذف شود. احتمال آنکه خورخه سامپائولی در بازی امشب تیمش تغییراتی را ایجاد کند کم نیست. نمایش بازیکنان خط میانی آرژانتین در دیدار با ایسلند رضایت بخش نیود و شاید سرمربی آلبی سلسته تغییراتی را در این قسمت از زمین ایجاد خواهد کرد. ضمن اینکه این انتظار از مسی وجود دارد تا بتواند به کمک تیمش بیاید و همچون کریستیانو رونالدو که عامل کسب هر 4 امتیاز پرتغال بوده، بتواند در کسب 3 امتیاز برابر کرواسی تیمش را یاری کند. مسی بهترین بازیکن 2014 برزیل بود و قطعا اجازه نمی دهد تا تیمش خیلی زود از گردونه مسابقات خارج شود و روسیه را ترک کند.

در سمت دیگر ورزشگاه نیژنی نووگورود کروات ها که نمایش قابل قبولی را برابر نیجریه در روز نخست ارائع کردند برابر آرژانتین هم به 3 امتیاز مسابقه می اندیشند تا با 6 امتیاز به مرحله حذفی صعود کنند. اگر چه حریف امشب آنها قهرمان دو دوره جام جهانی است و در خط حمله بازیکنان آماده ای لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین را دارد. واترنی با روحیه مناسبی به دیدار آلبی سلسته خواهد رفت و با حضور لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، متئو کواچیچ و ایوان پریشیچ در خط میانی امید زیادی دارد تا بتواند اختیار بازی را از آرژانتین بگیرد تا ماریو مانزوکیچ و آندری کراماریچ در نوک حمله بتوانند موجبات موفقیت تیم شان را رقم بزنند. زلاتکو دالیچ سرمربی کروات ها که در بازی اول به خوبی توانست اندیشه های دفاعی اش را در زمین پیاده کند بدون شک امشب برنامه ویژه تری را برای مهار ستاره های نوک حمله آلبی سلسته دارد تا تیمش بتواند صدرنشین گروه باقی بماند. دالیچ به خوبی می داند که ایسلند حریف بسیار سرسختی است چرا که در دور انتخابی جام جهانی صابون این تیم به تن کرواسی خورده و باخت برابر این حریف قدرتمند را تجربه کرده است. تردیدی نیست که برد برابر آرژانتین به منزله صعود خواهد بود اما تساوی هم برای ماندن در صدر جدول خوب است. بمابراین به نظر می رسد دالیچ با سازمان دفاعی منسجم به دنبال استاده از ضد حملات باشد.

نکات آماری

* دو تیم قبلا 4 بار با یکدیگر روبه رو شده اند که سهم آریانتین دو برد و کرواسی یک پیروزی بوده است.

* هر دو تیم در 5 بازی قبلی شکست نخورده اند.

* کرواسی در 4 بازی که مقابل نمایندگان آمریکای جنوبی در جام جهانی داشته، شکست خورده است.

* در 6 بازی از 7 بازی اخیر آرژانتین، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

* لیونل مسی پیش از این دو بازی برابر کرواسی انجام داده و در هر دو بازی موفق به گلزنی شده است.

* در 10 بازی از 11 بازی قبلی کرواسی، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

* کروات ها در 5 بازی اخیرشان در جام جهانی دروازه حریفان را باز کرده اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا