Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@13:43:03 GMT

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۳۷۰۱

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:کلیه مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ دریافت کرده اند، می‌بایست در تاریخ تعیین شده خود را معرفی کنند.

لازم به ذکر است کلیه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه ۹۷ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.

گفتنی است مشمولانی که امریه سرباز معلمی برای آنان صادر نشده، می‌بایست برای پیگیری درخواست خود به آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، آمده است؛ مشمولان می‌بایست برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... را هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرباز معلم سازمان وظیفه عمومی ناجا فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت