Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرکت مدافع تیم ملی ایران برای پرتاب اوت در واپسین لحظات بازی مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا، داور اوتی را به سود ایران اعلام کرد که می‌توانست زمینه‌ساز یک موقعیت گلزنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد محمدی برای پرتاب توپ به کنار زمین رفت و پس از زدن بوسه بر توپ و نگاهی به آسمان، حرکتی انجام داد که عجیب بود. او سعی کرد که توپ را با یک پشتک پرتاب کند اما در محاسباتش دچار اشتباه و مجبور شد برای دومین بار برای پرتاب توپ تلاش کند و این بار ترجیح داد این کار را به شیوه‌ای معمولی انجام دهد.

حرکت محمدی اما در برخی رسانه‌ها به سوژه‌ای برای طنزپردازی تبدیل شده که یکی از آنها نشریه سان انگلیسی بوده و دیگری روزنامه مارکای اسپانیا.

سان با انتشار فیلم لحظه پشتک محمدی نوشته است:

«دیوانگی، وقتی که میلاد محمدی تلاش کرد در آخرین ثانیه بازی پرتاب پشتکی انجام دهد اما در حالی که تیمش به دنبال گل تساوی مقابل اسپانیا بود، این موقعیت را خراب کرد. این بازیکن ۲۴ ساله توپ را بوسید و آن را به سمت آسمان نشانه گرفت. تعلل او در پرتاب اوست به اسپانیا این فرصت را داد که به ساختار دفاعی‌اش نظم بدهد و به آسانی این خطر را دفع کند. محمدی برای این پرتاب تقریبا‌ً ۳۰ ثانیه از وقت بازی را به ضرر ایران هدر داد. کمتر بازیکنی است که جرات امتحان چنین حرکتی را در زمین بازی داشته باشند چه برسد در جام جهانی. محمدی با پرتابش ثانیه‌های ارزشمند بازی را به هدر داد.»

پرتاب محمدی در فضای مجازی هم سوژه طنزپردازی اهالی شبکه‌‌های اجتماعی شده است. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته است:

« هنوز دارم سرم را از زمان تلاش بازیکن ایران برای پرتاب پشتکی تکان می‌دهم تا باورم شود. بدون شک بهترین لحظه جام برای من از ابتدا تاکنون همین صحنه بوده است. فکر می‌کنم که داور هم به اندازه ما از تماشای این صحنه گیج شده باشد.»

نشریه مارکا هم به حرکت میلاد محمدی واکنش نشان داده است و در کنار فیلم این صحنه نوشته «تلاش برای پرتاب پشتکی در دقیقه ۹۳. صحنه‌ غیر واقعی قبل از سوت پایان بازی».

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد محمدی بازی ایران و اسپانیا تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند

نشریه فارین پالیسی درباره پاسخ موشکی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی نوشت: وقایع حکایت از آن دارد که جنگ بین ایران و اسرائیل تازه شروع شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: نشریه آمریکایی می‌نویسد: در پی حمله ایران، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو گفت که در این حمله شما برنده شدید و از او خواست که نسبت به واکنش احتمالی خویشتنداری کند. اما اسرائیل علاقه چندانی به پذیرش این توصیه نشان نداده و گزارش شده بسیاری از مقامات ارشد اسرائیل از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش‌، بنی گانتز عضو کابینه جنگ، و خود نتانیاهو همگی وعده دادند که در مقابل حملات ایران واکنش نشان خواهند داد. روز جمعه، اسرائیل یک حمله به یک سیستم دفاع هوائی در پایگاه هوائی اصفهان انجام داد. اگرچه به نظر می‌رسد این حمله تا حد زیادی نمادین بوده با این وجود این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا اسرائیل دوباره به آمریکا و متحدانش ضربه می‌زند در حالی که آنها به کمک اسرائیل آمده بودند. به اعتقاد تحلیلگران این ماجرا هنوز ابتدای جنگ ایران و اسرائیل است و تنش‌ها از ماجراهای چند روز گذشته فراتر خواهد رفت. واقعیت این است که اسرائیل و ایران درگیر جنگی هستند که فراتر از امروز نیز ادامه خواهد داشت. تا زمانی که این درگیری ادامه داشته باشد، منطق عملیاتی آن درگیری به سمت تشدید پیش خواهد رفت.

نتانیاهو عمیقاً در داخل اسرائیل منفور است. او تنها ۱۵درصد محبوبیت دارد. منبع اصلی مشروعیت سیاسی او ادعای او برای تضمین امنیت اسرائیل است که در حمله ۷ اکتبر حماس به شدت آسیب دیده است. نتانیاهو ممکن است مردی ناامید باشد، اما فشار برای تلافی تنها از جانب او نیست. در واقع، برخی از صداهای بلندتر در داخل اسرائیل که خواستار ضدحمله می‌شوند، از سوی رقبای سیاسی نتانیاهو، مانند گانتز، گالانت، و دیگران که بیشترین سود را از نظر سیاسی از نابودی نتانیاهو دارند، شنیده می‌شود.

بر اساس نظرسنجی‌ها، اگر انتخابات امروز برگزار شود، احتمالاً گانتس نخست‌وزیر خواهد بود. به نظر می‌رسد پاسخ روز جمعه اسرائیل، یک حرکت سیاسی برای نتانیاهو باشد. طبق یک نظرسنجی دانشگاه عبری، حدود ۷۴ درصد از ساکنان اسرائیل با واکنش به حملات موشکی ایران مخالف هستند. همین نظرسنجی نشان داد که ۵۶ درصد از اسرائیلی‌ها گفته‌اند که اسرائیل باید به خواسته‌های سیاسی و نظامی متحدانش پاسخ مثبت دهد تا سیستم دفاعی پایدار را در طول زمان تضمین کند.

البته انگیزه اساسی‌تری باعث می‌شود که اسرائیل بخواهد به ایران ضربه بزند و آن هم قدرت‌نمایی است. ایران حدود ۶۰ تن مواد منفجره را مستقیماً به سوی اسرائیل پرتاب کرد و قوانین نانوشته جنگ در سایه اسرائیل و ایران را در هم شکست و کل ساکنان سرزمین‌های اشغالی را یک شبانه‌روز در هراس کامل نگه‌ داشت.

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند