Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری مربیان حاضر در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی تهران برگزار می‌شود امروز درمجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این نشست خبری اظهار داشت: پس از یک ماه به ایران برگشتیم و خوشحالم که می‌توانیم در ایران و برابر چشم هواداران ایرانی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان هم در این نشست خبری گفت: خوشحالم که در ایران هستم. بلغارستان در هفته گذشته با ترکیبی با تجربه در وارنا بازی کرد، اما برای این هفته از بازیکنان جوان‌تر استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد. شنیده ام که جو سالن آزادی بسیار زیبا است و با این شرایط برای پیرزی می‌جنگیم. برای سایر تیم‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

آندره جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در این نشست خبری گفت: از بازگشت دوباره به ایران خوشحالم. شنیده ام که بازی در جو سالن آزادی بسیار هیجان انگیز است. این هفته آخرین بازی‌های ما در لیگ ملت‌ها برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم جایگاه همان را بهبود ببخشیم. امیدوارم در هر سه بازی پیروز باشیم، اما حریفان ما هم قدرتمند هستند. از بازیکنانم می‌خواهم که تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

کیم هوچول، سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: خوشحالم که در ایران هستم. از اینکه برابر سه تیم خوب بازی می‌کنیم خوشحالم. عملکرد کره جنوبی تاکنون رضایت بخش نبوده، اما تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.

بیشتر بخوانید: تاریخچه والیبال نشسته ایران از آغاز تاکنون تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران فینالیست شد+تصاویر

انتهای پیام/


اظهارات مربیان براى هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد