Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@18:58:52 GMT

جزئیات توقیف ۲۰۰ تن گوشت آلوده

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۳۵۸

جزئیات توقیف ۲۰۰ تن گوشت آلوده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار عزیزالله ملکی در این خصوص گفت: نیروی انتظامی استان هرمزگان بر اساس اعلام سازمان دامپزشکی هرمزگان و گزارشات واصله در خصوص ورود غیر مجاز گوشت های منجمد خارج از شبکه دامپزشکی از طریق شهرستانهای شرقی استان و نگهداری آنها در بندرعباس موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: گوشت های آلوده در سه سردخانه شهر بندرعباس نگهداری می شد که اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هرمزگان در بررسی ها متوجه شدند که پروانه های حمل بهداشتی ارائه شده جعلی است و دامپزشکی این پروانه ها را تایید نکرد.

ملکی همچنین گفت: پس از بازدید میدانی از این سه سردخانه و بسته بندی ها مشخص شد وزن، تعداد و تاریخ که به شکل برچسب بر روی بسته بندی ها زده شده بود با محتویات مغایر است و حتی شکل ظاهری گوشت ها هم ارگانیک و طبیعی نبود.

وی ادامه داد: گمرک جمهوری اسلامی ایران اسناد گمرکی گوشت ها را تایید نکرد و نمونه ای از این گوشت ها جهت انجام آزمایش به اداره دامپزشکی استان ارجاع که در نتیجه آزمایش مشخص شد که این گوشت ها آلوده باکتری سالمونلا بوده و به هیچ عنوان قابلیت مصرف ندارند.

سردار ملکی تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده ۳ متهم دستگیر شدند و بررسی ها نشان می‌دهد یک شرکت معروف تولیدی فرآورده های گوشتی در کشور در این پرونده نقش دارد و گوشت ها به مصرف این شرکت می رسیده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از مراجع و سازمان های مسئول درخواست کرد: هر چه سریع تر دستور معدوم سازی گوشت های آلوده را صادر کنند تا نگرانی ها نسبت به احتمال بازگشت این گوشت ها به چرخه مصرف از بین برود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشت آلوده هرمزگان جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم