Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته کارلوس کی روش مجید حسینی را جانشین روزبه چشمی کرد تا بار دیگر پژمان منتظری نیمکت نشین باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم ملی کشورمان عملکرد بسیار خوبی در دفاع داشت و شاگردان کارلوس کی روش به خوبی از دروازه تیم ملی محافظت کردند. آن ها تلاش می کردند اجازه نزدیک شدن ماتادورها به دروازه را ندهند و در اکثر دقایق بازی، به هدفشان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وقتی هافبک های تکنیکی اسپانیا موقعیت سازی هم می کردند یا از سد بازیکنان رد می شدند، با جبهه جدیدی از دفاع روبرو بودند و نمی توانستند به سادگی شوت بزنند. ۸ شوت لاروخا توسط مدافعان دفع شد و این را می توان یکی از نشانه های عملکرد خوب مدافعان دانست. این نمایش خوب دفاعی در حالی رقم خورد که باتجربه ترین مدافع تیم ملی ایران روی نیمکت بود. پژمان منتظری که یکی از بازیکنان اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود، این بار هم در لیست ۲۳ نفره قرار گرفت اما در دو بازی نخست به کار گرفته نشده است.

منتظری شب گذشته بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و در اکثر دقایق ایستاده بود و چهره اش نشان از نگرانی بالا داشت. حال باید دید باتوجه به عملکرد فوق العاده مدافعان تیم ملی در دو بازی نخست، کی روش در دیدار با پرتغال به منتظری بازی می دهد یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پژمان منتظری پژمان منتظری تیم ملی فوتبال ایران روزبه چشمی سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش مجید حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سینا اسدبیگی هافبک دفاعی نیمکت‌نشین پرسپولیس باید ذاتا رقیب مسعود ریگی باشد اما حالا به‌نوعی با سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو رقابت خواهد کرد.

اسدبیگی در بازی با آلومنیویم اراک به جای مهدی ترابی وارد زمین شد اما با حضور او خدابنده‌لو که بعد از تعویض سروش عقب رفته بود تنها بعد از حدود 15 دقیقه بازی در کنار ریگی دوباره یک خط جلوتر رفت و البته بعد هم تعویض شد.

با این حال اسدبیگی در پست هافبک دفاعی مکمل و بازیکنی که باید ارتباط بین خطوط را برقرار کند درخشید چرا که هم یک گل فوق‌العاده زد هم یک پاس گل دیدنی به عیسی آل‌کثیر داد هم در آخرین دقایق بازی در وقت‌های معمول یک پاس تماشایی به علی نعمتی داد که این بازیکن در همکاری نافرجام با دانیال اسماعیلی‌فر موقعیتی را به باد داد که حسرتش بر دل اوسمار و پرسپولیسی‌ها ماند چرا که اگر آن توپ گل می‌شد (هر چند به نظر می‌رسید پاس آخر در موقعیت آفساید به اسماعیلی‌فر رسیده) پرسپولیس بازی را در همان وقت‌های معمول می‌برد و اصلا کار به وقت اضافه و پنالتی نمی‌کشید.

به هر حال سینا اسدبیگی که در تمام فصل جاری نیمکت‌نشین محض بوده و حتی با رفتن میلاد سرلک بدشانسی آورده که اوسمار از خدابنده‌لو و سروش رفیعی  یک خط عقب‌تر از جایی که باید بازی کنند، استفاده می‌کند در اراک درخشید و الا رقیبی جدی برای این دو بازیکن پاسور به حساب می‌آید.

اسدبیگی در حالی همچنان بازیکنی نیمکت‌نشین به حساب می‌آید که در فصل زمستان بحث معاوضه یا انتقالش به‌شدت مطرح بود اما ماند و حالا با احترام نظامی در تمرین آخر قبل از بازی بزرگ با سپاهان می‌خواهد بگوید سرباز پرسپولیس است و اگر باز هم نیمکت‌نشین باشد زمانی که به میدان برود تلاش خواهد کرد تا بدرخشد.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!