Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا که در تایلند جریان دارد امروز پنجشنبه دیدارهای تیمی در دو اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان برگزار شد.

در این بخش از رقابت ها و در اسلحه اپه مردان تیم کشورمان بعد از استراحت در دور نخست، مقابل قرقیزستان با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ صاحب برتری شد اما در دیگر دیدار مقابل چین با نتیجه ۴۵ بر ۲۷ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در ادامه و برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات ابتدا مقابل ژاپن با نتیجه ۴۵ بر ۲۲ شکست خورد سپس در جدول بازنده ها هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و اینگونه به عنوان هفتم دست یافت.

همچنینن در اسلحه فلوره بانوان تیم ایران در نخستین دیدار خود با نتیجه ۴۵ بر ۱۶ مقابل چین باخت. تیم ایران در ادامه و در جدول بازنده ها مقابل استرالیا شکست خورد اما در دیگر دیدار امارات را با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ شکست داد.

تیم شمشیربازی اسلحه فلوره بانوان در آخرین دیدار با نتیجه ۴۲ به ۳۹ مقابل اندونزی باخت و به جایگاه چهاردهم دست یافت.

کد خبر 4326967 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه اپه اسلحه فلوره تایلند مسابقات قهرمانی آسیا جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد