Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیپ صلح ،کودک ،جام جهانی ٢٠١٨ با رویکرد ترویج فرهنگ مهربانی در جهان و إیجاد فضای أمن برای کودکان با حضور ۳۲ کودک به نمایندگی کشور های حاضر در جام جهانی به کارگردانی الهام قره خانی - مهرتاش مهدوی و حمایت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با استفاده از موسیقی فاخر و خاطره انگیز عذرا اثر شهرداد روحانی با حضور جمعی از برترین عوامل سینمای ایران تولید و آماده نمایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که با تولید نسخه قبلی در سال ۲۰۱۴ بسیار مورد استقبال در جهان و به ویژه مسوولین فیفا قرار گرفته بود در تمام مجامع ورزشی و رسانه های مرتبط با آن به نمایش گذاشته می شود و می توان از برخی عوامل تولیدبه افراد ذیل اشاره کرد : تهیه کنندگان الهام قره خانی مهرتاش مهدوی مهدی اصلانی مشاور فرهنگی غلامحسین زمان آبادی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ جام جهانی جهان روسیه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در مرکز نمایشگاهی(Patriot Congress and Exhibition Center) خارج از مسکو حضور پیدا کرد. در این مراسم از بیش از ۳۰ نمونه اسلحه و تجهیزات نویدبخش رونمایی شد.

وزارت دفاع روسیه دراین‌باره نوشت: سرگئی شویگو، ژنرال ارتش در مراسم رونمایی از بیش از ۳۰ نمونه اسلحه، ادوات نظامی و تجهیزات ویژه تولیدشده در ۱۸ کارخانه صنایع دفاعی از جمله صنایع خودروهای رباتیک، حضور پیدا کرد.

به نوشته وزارت دفاع روسیه، شویگو همچنین دستور تسریع تولید سلاح‌هایی را که در مناطق عملیات نظامی روسیه در اوکراین به دست ارتش مسکو آزمایش شده است، صادر کرد.

کد خبر 6080913

دیگر خبرها

  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان