Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@03:28:45 GMT

تجمع سرمایه گذاران مجتمع تجاری آدینه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۰۱

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان این افراد نظارت مسئولان در روند ساخت و واگذاری واحدهای این مجتمع و همچنین احقاق حقوق خود را خواستار شدند.
عده ای از سرمایه گذاران معترض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفتند : از سال 1388 به دست اندرکاران ساخت مجتمع تجاری آدینه اعتماد کرده و سرمایه گذاری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افراد افزودند : قرار بود سال 92 واحدهای تجاری واگذار شود اما با گذشت  9 سال نه تنها این کار محقق نشده است بلکه طرح فقط 30 درصد پیشرفت کار دارد.
سرمایه گذاران معترض مجتمع آدینه اعلام کردند : دست اندرکاران ساخت این مجتمع تجاری شفاف و پاسخگو نیستند و فقط  وعده سرخرمن می دهند.
این افراد گفتند : قرار بود به ازای هر یک روز تاخیر در تحویل واحدهای این مجتمع روزانه مبلغ 30 هزار تومان به خریداران پرداخت می شود که اگرچه در سند هم قید شده اما اعمال نشده است.
 ساخت مجتمع تجاری آدینه از سال 88 در کنار مصلای شهر رشت آغاز شد.
حدود 600 نفر در این مجتمع سرمایه گذاری کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان رشت مجتمع آدینه اعتراض واحد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  سرپرست فرمانداری کوهسرخ گفت: هم اکنون ۲۵ اداره و نهاد دولتی و نمایندگی شهرستانی ادارات در شهر ریوش و در اماکن استیجاری مستقر هستند.

 رضا رافتی افزود:  عملیات ساخت مجتمع اداری شهرستان کوهسرخ تا پایان تابستان پارسال در مجموع ۱۰ درصد پیشرفت داشت که با گذشت حدود هفت ماه و با احتساب ۲ ماه سرمای هوا و مشغله برگزاری انتخابات، اکنون با حدود ۴۵ درصد پیشرفت از مرحله سقف گذاری عبور کرده و وارد مرحله نازک کاری شده است.

وی بیان داشت: مرحله دوم تکمیل سایت اداری کوهسرخ در شهر ریوش با گذراندن فرایند مناقصه و امور اداری مربوطه و همچنین تخلیه مصالح در محل کارگاه عمرانی، اکنون آغاز شده است.

 کوهسرخ بخشی در تابعیت کاشمر بود که در سال ۱۳۹۹ به عنوان شهرستانی مستقل به مرکزیت شهر ریوش تشکیل شد و ۲ سال و ۹ ماه پس از تاسیس این شهرستان، ساخت مجتمع اداری آن با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

ریوش، مرکز شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا و حدود ۲۹ هزار نفر جمعیت در ۲۲۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر