Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان  گفت: ویژه برنامه پر بیننده سحرسیما با نام «زمزمه سحری» در سحرگاهان ماه مبارک رمضان با بخش های مختلف، دعای سحر به مدت تقریبی 80 دقیقه لحظات روحانی را برای مردم به ارمغان آورد و مورد  استقبال آنها، قرارگرفت.    

داریوش دبیقی افزود: همچنین برنامه پرمخاطب «ماه مهربون» که چندین سال است با همین نام مهمان سفره های افطار مردم خوب آبادان ، خرمشهر ، اروند کنار ، مینوشهر وچوئبده است به عنوان ویژه برنامه افطار به مدت 60 دقیقه  روی آنتن رفت و توانست با تبلیغ مناسب پویش مردمی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، زمینه آزادی 8 نفر را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در مورد پوشش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز خاطر نشان کرد: این مراسم بسیار معنوی و پر فیض، امسال برای نخستین بار به صورت هم زمان از مصلای نماز جمعه آبادان و مسجد جامع خرمشهر از رادیو وتلویزیون آبادان پخش شد .

دبیقی با اشاره به برنامه های خونه آفتابی ، لحظه الحیاه و غنچه های اروند گفت: این برنامه ها نیز با مضمون رمضان، در این ماه مبارک به تولید بخش های مختلف پرداختند. ضمن اینکه سریال ها ، فیلم های سینمایی ، وله ها و کلیپ های تامینی برای پخش در این ماه عزیز در نظر گرفته شده بود.   

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان همچنین در تشریح برنامه های صدای آبادان  نیز گفت: ویژه برنامه های 60 دقیقه ای « لحظه های ناب » و 90دقیقه ای «ضیافت» هر بامداد و غروب با موضوعات خاص و مرتبط با این ماه ، از رادیو آبادان  پخش شد.

وی ادامه داد: دیگر برنامه های صدای مرکز آبادان نیز با تاثیر از این ماه ، رنگ وبوی رمضانی به خود گرفته بودند.    

مقام عالی رسانه ملی درمنطقه همچنین اشاره کرد: واحد خبر مرکز آبادان نیز به عنوان واحد پیشرو در بین مراکز 33گانه ، مثل همیشه حضوری موثر در انعکاس اخبار وحضور در بخش های مختلف خبری شبکه های سراسری داشت.   

دبیقی با بیان برنامه های فضای مجازی یادآور شد:  صفحه ویژه رمضان در وب سایت مرکز ایجاد شد و تولید عکس نوشت، پادکست ، اینفوگرافی و کلیپ با موضوعات رمضان ، شبهای قدر و روز قدس ، بازتولید کلیپ های تصویری از منابع آرشیوی با موضوعات رمضان ، شبهای قدر و روز قدس و معرفی آداب و رسوم شهرستانهای مختلف منطقه در ماه مبارک رمضان تنها بخشی از برنامه های معاونت فضای مجازی است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان همچنین گفت: مناسبت های سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ،لیالی قدر، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و15 خرداد، روز جهانی قدس ، حمایت از تولید داخلی و چهل سالگی انقلاب اسلامی از سرفصل های ارزنده در برنامه های صداوسیمای مرکز آبادان در این ماه به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آبادان ماه مبارک رمضان دعای سحر جزء خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، پانزدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و چهارم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه است.
اذان صبح فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۹ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند