Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:28:48 GMT

دستگاه قضایی تحکیم بنیان خانواده را مدنظر قرار دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۳۱

دستگاه قضایی تحکیم بنیان خانواده را مدنظر قرار دهد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس کل و کارکنان دادگستری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: امروز دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه قضایی بایستی در حوزه کاهش معضلات اجتماعی برنامه ریزی و فعالیت داشته باشند و در کنار آن به اشاعه و ترویج سبک زندگی و فرهنگ اسلامی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در حال حاضر مشکلاتی همچون آمار بالای طلاق و کاهش موالید در جامعه وجود دارد و از سوی دیگر معضلاتی همچون اعتیاد، مشروبات الکلی، بی بند و باری و... نیز گریبانگیر جامعه است، باید برای رفع این مشکلات با هم گرایی و تعامل چاره اندیشی کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: در این میان تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن از مهمترین مسائلی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر مشکلات فرهنگی به سبب هجمه های نرم دشمن افزایش پیدا کرده و دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی در این عرصه بایستی به طور موثر وارد شوند.

وی تصریح کرد: عدالت محوری شاخصه مهم دیگر است که از سوی دستگاه قضایی باید مورد توجه قرار گیرد و در حقیقت دستگاه قضایی باید حامی حقوق تمام مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: برقراری نشاط اجتماعی در جامعه اسلامی بایستی بر مبنای موازین دینی برقرار باشد و می طلبد دستگاه های مربوطه از جمله دستگاه قضایی به این نکته مهم توجه داشته باشند.

کد خبر 4326969

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند مواد مخدر سانحه تصادف ماه مبارك رمضان خبرگزاری مهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه حجاب و عفاف شهرستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت برگزار شد گفت ترویج بی عفتی و بی حجابی   بزرگترین ضربه به بانوان جامعه  بوده و بنیان خانواده را سست و از هم گسسته می کند و مهمترین عامل برای استحکام خانواده ها حجاب و عفاف است .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد  در بحث حجاب و عفاف بایستی تمامی مسئولین و نهادها و سازمان ها در کنار پلیس باشند تا چرا که حجاب و غفاف از توطئه های دشمن برای تضعیف فرهنگ جامعه . و بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد و بی بند باری می کشاند و عقوبت الهی را در پی دارد .

سرهنگ جباری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت هم در این جلسه  خطاب به افراد محدودی که به کشف حجاب و هنجار شکنی در جامعه مبادرت می ورزند گفت : با چنین افرادی  طبق قانون برخورد خواهد شد .

 

 

دیگر خبرها

  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده