Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:54:06 GMT

سرخیو راموس: از حرف‌ها و حرکات کی‌روش سورپرایز شدم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۸۲

سرخیو راموس: از حرف‌ها و حرکات کی‌روش سورپرایز شدم

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در دقایق ابتدایی بازی تیم های ملی اسپانیا و ایران با سرخیو راموس درگیری لفظی پیدا کرد ولی بین دو نیمه کاپیتان اسپانیا را در آغوش کشید.

کی روش حتی بعد از بازی و قبل از آنکه سوار اتوبوس شود، راموس را دید و او را در آغوش کشید. با این حال، راموس از صحبتهایی که کی روش بعد از بازی درباره او مطرح کرده است، اظهار تعجب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش بعد از بازی در پاسخ به کارواخال درباره وقت کشی و تمارض بازیکنان ایران گفته بود: کارواخال بهتر است به هم تیمی خود (راموس) نگاه کند که چطور محمد صلاح را مصدوم و او را از جام جهانی دور کرد.

راموس در این خصوص گفت: بین دو نیمه کی روش مرا در آغوش کشید و پرسید حالم چطور است. ما رابطه خوبی داریم و برای همین از چیزهایی که گفته است سورپرایز هستم.

کاپیتان اسپانیا درباره صحبتهای کارواخال که گفته بود بازیکنان ایران تمارض و وقت کشی می کردند و در واقع آنها فوتبال بازی نکردند، گفت: نمی خواهم قضاوت کنم. این بخشی از فوتبال است. اگر آنها می خواهند وقت کشی کنند، مشکل خودشان است. ما دوست داریم به روشی دیگر پیروز شویم.

راموس درباره قضاوت داور هم گفت: حقیقت این است که داور قضاوت یکطرفه ای برای ایران داشت و تقریبا تمام برخوردهای ما را خطا اعلام می کرد.

کاپیتان اسپانیا در پایان درباره اینکه کی روش گفته بود او باعث مصدومیت محمد صلاح شده، تصریح کرد: می دانم. می دانم. برای همین از چیزی که او گفته سورپرایز هستم، همینطور از حرکتی که کرد (در آغوش کشیدن بعد از بازی).

کد خبر 4326980 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه سرخیو راموس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • عکس| سورپرایز ویژه علی دایی در رستورانش
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان