Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@08:05:53 GMT

شرایط جذب نیرو در پزشکی قانونی تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۹۵۰

شرایط جذب نیرو در پزشکی قانونی تسهیل شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی متاسفانه در دو سال اخیر نتوانستیم از ۵۰ درصد ظرفیت سهمیه استخدامی پزشکی قانونی استان استفاده کنیم، گفت: کار پزشکی قانونی سخت است و باید شرایط جذب نیرو در این مجموعه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، مصطفی جعفرزاده امروز (31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: بیش از 95 درصد اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانون خراسان جنوبی براساس دستورالعمل‌ها و قوانین تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فعالیت چهار  پزشک در مجموعه پزشکی قانونی  مرکز استان گفت: بیش از 50 درصد از نیروهای پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی بومی هستند.

 

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز پزشکی قانونی شهرستان طبس  بهمن‌ماه سال گذشته مجدد راه‌اندازی شده، ادامه داد:  که امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد ماندگاری پزشک در این مجموعه باشیم.

 

جعفرزاده بیان کرد: متاسفانه در دو سال اخیر نتوانستیم از 50 درصد ظرفیت سهمیه استخدامی پزشکی قانونی خراسان جنوبی استفاده کنیم چرا که کار پزشکی قانونی سخت است و نیاز به همت بالایی دارد و امیدواریم شرایط جذب نیرو در این مجموعه تسهیل شود.

 

وی از بی‌توجهی مسئولان به زیرساخت‌ها و مسیر ساختمان پزشکی قانونی استان  در سایت اداری گلایه کرد  و خواستار توجه بیشتر به این اداره با توجه به حجم بالای مراجعین شد.

 

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی به برگزاری کمیسیون‌های تخصصی پزشکی اشاره و تاکید کرد: اظهارنظرهای این کمیسیون‌ها علمی و مبتنی بر شواهد است و اگر سخت‌گیری وجود دارد مبتنی بر اخلاق پزشکی است  و از مردم تقاضا می‌شود به پزشکی قانون اعتماد داشته باشند چرا که تمام تلاش ما بر ارائه اظهارنظرهای علمی و براساس شواهد است.

 

محمد حسین محمدپور، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته 142 دوره کلاس آگاه سازی قضایی و حقوقی بین یگان های نظامی و انتظامی استان برگزار شده است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کانون های مساجد ایرانشهر اوقات فراغت نمایندگان مجلس مقام معظم رهبری شواهد علمی جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی عصر سه شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی گزارشی درباره وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی خراسان جنوبی ارائه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درامد مصوب در سال مالی ۱۴۰۲ داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده تمام این رقم محقق شد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه این میزان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ به صورت کامل محقق شد، بیان کرد: در بخش هزینه‌ای ۹۹۲ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی ما بود که در این بخش ۹۹.۸ درصد اعتبارات استان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش مازاد درآمد استان هم مبلغی تخصیص یافته که بخشی از کسری‌های ما را جبران کرد، اظهار کرد: این اتفاق کمک شایانی به ما کرد که در این زمینه از استاندار خراسان جنوبی تشکر فراوانی داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی بخش تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای خراسان جنوبی در سال مالی ۱۴۰۲، گفت: در مجموع ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های استان تخصیص یافته است.

جهانشاهی یادآور شد: در بخش مازاد درآمد ۲.۵ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت که با آن بخشی از کسری‌ها جبران شد.

کد خبر 6080105

دیگر خبرها

  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • تذکر و ارشاد، مرحله نخست در طرح نور است
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است