Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@15:03:37 GMT

شهادت دو مرزبان در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۰۰۵

شهادت دو مرزبان در سیستان وبلوچستان

دو مرزبان جمهوری اسلامی ایران در مرز شمال سیستان و بلوچستان با افغانستان در درگیری با گروهک تروریستی و قاچاقچیان به شهادت رسیدند . ایران آنلاین/ فرمانده مرزبانی ناجا گفت: بیش از یک تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و معاندان در 2 عملیات جداگانه و همزمان در مرزهای زابل و زاهدان کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم رضایی افزود: در این درگیری و عملیات که با حمایت و پشتیبانی معاندان از سوداگران مرگ انجام شد دو نفر از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل به مقام والای شهادت نائل آمدند . وی افزود: شب گذشته سوداگران مرگ با حمایت و پشتیابی آتش معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران، قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرق کشور و از دو منطقه زابل و زاهدان به طور همزمان وارد کشور کنند که مرزبانان این هنگ ها جانانه در مقابل آنان ایستادگی کردند . وی تصریح کرد: در این درگیری ‌ها که معاندان، سوداگران مرگ را با سلاح ‌های نیمه سنگین حمایت و پشتیبانی می‌ کردند، رزمندگان مرزبانی با شجاعت و غیرت و اجرای سنگین آتش بر علیه آنان توانستند توان رویارویی را از سوداگران مرگ و معاندان سلب و آنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند . فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: در این 2 عملیات مرزبانان سیستان و بلوچستان موفق شدند 911 کیلو و 450 گرم تریاک، 200 کیلوگرم هروئین و 17 کیلو و 550 گرم مرفین را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین و تجهیزات نظامی و مخابراتی از قاچاقچیان و معاندان کشف کنند . سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ ها 2 نفر از مرزبانانان غیور هنگ مرزی زابل به نام ‌های استوار یکم محسن شهرکی و سرباز وظیفه جلال بهبودی زابلی به درجه رفیع شهات نائل شدند. وی گفت: با توجه به آتش پرحجم مرزبانان هنگ‌ های مرزی زابل و زاهدان، دو نفر از سوداگران مرگ و معاندان به هلاکت رسیده و بقیه آنان به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند./سایت پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از اولین مسافران نوروزی فرودگاه زابل توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان +فیلم

  خدیجه براهویی اظهار کرد: صبح امروز اولین پرواز فرودگاه زابل در سال جدید به زمین نشست و مسافران و‌ کادر پرواز این هواپیما مورد استقبال رسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مدیر فرودگاه و شماری از مدیران شهرستان زابل قرار گرفتند.

 مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم به مسافران و کادر پرواز با اهدا گل و صنایع‌دستی بومی‌منطقه سیستان توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان خوشآمدگویی شد.

به گفته براهویی، اجرای موسیقی زنده سیستانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با خوراک محلی منطقه از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در فرودگاه‌ زابل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • شهادت یک عضو یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند
  • استقبال از اولین مسافران نوروزی فرودگاه زابل توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان +فیلم