Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ در مورد جلسه اخیرش با مجید جلالی و مهدی شیری و آینده این بازیکن در پرسپولیس اظهار داشت: شیری بازیکن پرسپولیس است، اما از روز شنبه دیگر با ما نخواهد بود. او تا نیم‌فصل با پیکان تمرین و برای این تیم بازی خواهد کرد و بعد از آن به جمع ما باز می‌گردد.
 
وی در واکنش به این سؤال که تصمیمش در مورد مهدی شیری نشان می‌دهد هیچ امیدی به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرخپوشان ندارد، یادآور شد: ما بدون توجه به این مسئله کار خودمان را می‌کنیم و طبق برنامه پیش می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که وضعیت مهدی شریفی چطور خواهد بود و آیا او هم به تیمی تا نیم‌فصل قرض داده خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: مهدی شریفی جایی نخواهد رفت. او با پرسپولیس تمرین خواهد کرد تا در زمان قانونی بتواند برای ما به میدان برود.
 
برانکو در واکنش به پرسش دیگری در مورد اینکه او قرار بود بعد از بازگشت به ایران با سروش رفیعی جلسه‌ای بگذارد، اما این نشست هنوز بین آن‌ها برگزار نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر برای سروش قطر در اولویت قرار دارد و تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته است.
 
وی همچنین تمایلی به پاسخگویی در مورد سؤالی پیرامون بازی ایران - اسپانیا نشان نداد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برانکو سروش رفیعی قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس