Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، تروریستهای هیئت تحریر الشام یک تونل میان خاک سوریه و ترکیه در منطقه ای در حومه شمال غربی ادلب حفر کردند.

بر اساس این گزارش تونل حفر شده مخصوص سرکردگان این هیئت است تا در صورت وقوع حمله علیه آنها بتوانند بااستفاده از این تونل فرار کنند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه تعداد زیادی از تروریستهای داعش را در منطقه السخنه واقع در حومه تدمر به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان توپخانه ای ارتش سوریه مواضع تروریستها در شهر الحراک واقع در شمال شرق درعا و منطقه بصر الحریر در حومه شمالی درعا را نیز هدف قرار دادند که به دنبال آن تعداد زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

کد خبر 4326985

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کره شمالی سوریه عراق روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی جنگ 2015 یمن کیم جونگ اون ایران افغانستان فلسطین الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند