Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:38:05 GMT

خانم نخست وزیر درانتظار تولد فرزند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۱۱۸

خانم نخست وزیر درانتظار تولد فرزند

خانم آردرن از معدود رهبران دنیاست که در دوران تصدی و مسئولیت سیاسی خود وضع حمل می کند و به مرخصی زایمان می رود. ایران آنلاین/ نیوزیلند بامداد روز پنج شنبه (امروز) برای به دنیا آوردن نخستین فرزند خود در بیمارستان بستری شد. وزیر" جسیندا آردرن" نخست وزیر 38 ساله نیوزیلند امروز برای به دنیا آوردن فرزندش به بیمارستان رفت و به مدت 6 هفته نیز پس از زایمان به مرخصی خواهد رفت و زمام امور کشور را به معاونش خواهد سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرخصی و زایمان، در میانه یک مسئولیت مهم سیاسی از همان زمان اعلام از سوی نخست وزیر نیوزیلند در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود چون دستکم در 30 سال گذشته سابقه‌ای مشابه در عالم سیاست جهان نداشته است. پس از انتشار خبر بارداری جسیندا در 4 ماه پیش موجی از تبریکات و شادباش های رهبران جهان به نخست وزیر جوان نیوزیلند روانه شد. نخست وزیر نیوزیلند ساعت 5:50 دقیقه بامداد امروز – به وقت محلی- به همراه همسرش به بیمارستان "اوکلند" رفت تا فرزند خود را به دنیا آورد. اصحاب رسانه‌ها و بسیاری از خبرنگاران نیز که از چند روز پیش – از روز یکشنبه این هفته شایع بود که نخست وزیر برای زایمان به بیمارستان خواهد رفت- گوش به زنگ بودند در بیمارستان تجمع کرده و منتظر به دنیا آمدن نخستین فرزند نخست وزیر هستند. " جسی چیانگ" یک خبرنگار زن نیوزیلندی در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی از پذیرایی صبحانه از اصحاب رسانه در بیمارستان نوشت: هنوز از بچه خبری نیست و کارکنان در حال پذیرایی از خبرنگاران هستند. در روزهای گذشته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در نیوزیلند با درست کردن هشتگ " firstbaby" به انتشار مطالب درباره نخست وزیر و نخستین فرزند در راه او پرداخته اند. "جسیندا آردرن" چهلمین نخست وزیر تاریخ نیوزیلند محسوب می‌شود. او سال گذشته میلادی و پس از انتخابات سراسری به کرسی نخست وزیری نیوزیلند رسید. او جوان‌ترین نخست وزیر تاریخ نیوزیلند و سومین نخست وزیر زن این کشور محسوب می‌شود. آردرن حامی "برجام" و از منتقدان سیاست های دولت دونالد ترامپ است. آردرن هم‌اینک در کنار رهبرانی چون " ماکرون "فرانسوی، "ترودو" کانادایی و "کورتس" اتریشی از جمله گروهی از رهبران نسل جدید و جوان دنیا را شامل می‌شوند که در سنین زیر 40 سال به عالی‌ترین مقام سیاسی کشورشان نایل آمده‌اند./عصرایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سیدغفور هاشمی، از پیشکسوتان رسانه و مطبوعات در غم از دست دادن فرزند خود عزادار شد که اکنون وزیر ورزش و جوانان برای عرض تسلیت، راهی منزل وی شده است.

کیومرث هاشمی که بدلیل همزمانی مراسم ترحیم سید فراز هاشمی با یکی از جلسات، امکان حضور در مراسم ترحیم فرزند غفور هاشمی پیشکسوت مطبوعات ورزشی و مربیان سابق فوتبال تهران را پیدا نکرده بود، پیش از غروب سه شنبه (امروز) با حضور در منزل او، درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

در این دیدار غفور هاشمی با قدردانی از وزیر ورزش برای این حضور، توضیحاتی درباره روزهای بیماری و درگذشت فرزندش ارائه کرد و کیومرث هاشمی نیز به او و مادر داغدیده تسلیت گفت و از خداوند برای آنها صبر مسألت کرد.

دیگر خبرها

  • بن‌گویر با این یک کلمه‌ ما را مضحکه دنیا کرد! | عکس | هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود ...
  • درخواست حق اولاد برای خانم های شاغل
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه