Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين-ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين گفت: نان مهم ترين بخش سبد غذايي ايرانيان است و بايد براي استاندارد سازي کيفيت آرد و نان موضوع نظارت را جدي گرفت.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، منوچهر حبيبي روز پنجشنبه در شوراي آرد و نان استان اظهار داشت: بايد قيمت نان براساس هزينه هاي انجام شده منطقي و واقعي شود تا هرگونه اسراف و زياده روي در مصرف نان کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبيبي همچنين گفت: مردم در مجموع از روند توليد نان و کيفيت آن رضايت کامل ندارند و کيفيت نان دلخواه مردم نيست.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين تاکيد کرد: بحث نان مردم موضوع بسيار مهمي است و در اين راستا بايد نظارت درستي بر کيفيت نان و چگونگي عرضه آن صورت گيرد تا نان با کيفيت به دست مردم برسد.
وي با تاکيد بر لزوم بهداشت نان،گفت: دانشگاه علوم پزشکي به همراه ساير نهادهاي مربوطه بايد در اين باره کنترل هاي لازم را داشته باشند تا نان با کيفيت و بهداشتي به مردم عرضه شود.
حبيبي با بيان اينکه شرکت غله بايد بر توليد آرد سبوس دار و ميزان روند توليد و توزيع آن نظارت و بررسي داشته باشد،افزود: بايد بر نان و آرد عرضه شده در نانوايي ها حساسيت بسيار زيادي ميان مسئولان وجود داشته باشد تا هرگونه قصور و کوتاهي در اين زمينه به سرعت مرتفع شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين يادآور شد: ما مسئول سلامت مردم هستيم و در اين راستا يکي از ارزيابي هاي مسئولان دولتي مربوطه در اين زمينه نظارت بر عرضه نان و آرد مردم است.
**1785 بازرسي از واحدهاي نانوايي قزوين انجام شد
دبير کارگروه آرد و نان استان قزوين نيز در اين نشست گفت: تاکنون يک هزار و 785 بازرسي از واحدهاي نانوايي استان انجام شده که در اين رابطه 263 پرونده تخلف تشکيل شده است.
علي پرزحمت با اشاره به انجام گشت هاي نظارتي مشترک بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت به همراه کارشناسان بهداشتي و ماموران تعزيرات،گفت: از عمده تخلفات کشف شده در اين بازرسي ها مي توان به کم فروشي،عدم درج قيمت و گران فروشي اشاره کرد.
6101*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است، اظهار کرد: توقع و انتظار شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم مدیریت شهری بر این بود که اتفاق خوبی برای حال مردم در استان اصفهان و مرکزیت کشور رخ دهد، به همین دلیل موضوع آب به‌عنوان یکی از مواردی که می‌توانست در بهبود شرایط اجتماعی، روحی و روانی مردم مؤثر باشد، مطرح و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت بیشتر از این موضوع لازمه شدت گرفتن کارهای دبیرخانه زاینده‌رود بود، افزود: شهردار اصفهان باید در این زمینه مطالبه‌گر و مجری برنامه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد، البته طی شش ماه گذشته تلاش‌های زیادی داشتیم، اما معتقدیم به رغم اینکه تمایل برای انجام کار وجود دارد، به هر دلیلی در انجام آن تعلل صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قصد من از پرداختن به موضوع رو به تعطیل بودن دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود این است که مدیریت شهری را نسبت درخواست عمومی مردم اصفهان، افزایش امید در این کلان‌شهر و رفع مشکلات معیشتی مردم، به‌ویژه بهبود وضعیت مناطق غربی و شرقی و شامل باغات و مزارع کشاورزی است، گفت: به‌نظر می‌رسد این موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود، توقع از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان این است که کار ویژه‌تری در این راستا انجام دهند.

نادرالاصلی تاکید کرد: شهر اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده است و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است، ادامه داد: جاری نشدن آب در مادی‌ها، وضعیت فضای سبز و مشکلات زیست‌محیطی را دو چندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این موارد حقوق مردم اصفهان است و باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید می‌کنم که اگرچه شهرداری نمی‌تواند آب را جاری کند، اما می‌تواند مطالبه‌گر و پیگیر خواسته‌ها از سازمان‌ها و نهادها باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: توقع دارم شخص شهردار از جایگاه حقوقی و اداره حقوقی مجموعه شهرداری برای پیگیری حق خود از مبادی قضائی و حقوقی اقدام جدی انجام دهد.

کد خبر 746550

دیگر خبرها

  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است