Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@11:48:29 GMT

استقرار سامانه های بیشتر گنبد آهنین در مرز غزه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۱۵۳

استقرار سامانه های بیشتر گنبد آهنین در مرز غزه

به گزارش ایسکانیوز، بعد از افزایش تنش‌ها در مرز غزه و چندین تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها، ارتش این رژیم چند سامانه پدافند موشکی جدید در نزدیکی نوار غزه مستقر کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه عملیات استقرار سامانه‌های جدید پدافند موشکی «گنبد آهنین» در مرز غزه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات محلی همچنین از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه خواستند که به دلیل احتمال شلیک شدن راکت و خمپاره در هر لحظه، پناهگاه‌های حملات موشکی را آماده و باز نگه دارند.

یکی از مقامات محلی شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیک مرز غزه خطاب به شهرک‌نشینان گفت: «ارتش بازهم گنبد آهنین در این منطقه مستقر کرد. ما از شما می‌خواهیم که پنجره‌های پناهگاه‌های موشکی خود را بسته نگه‌دارید اما آماده فرار به آنها باشید».

علاوه بر افزایش تدابیر امنیتی و نظامی در نزدیکی مرز غزه، مقامات مختلف رژیم صهونیستی به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هشدار دادند که از حملات بیشتر اجتناب کنند یا آماده مداخله نظامی زمینی باشند.

گروه‌های مقاومت در نوار غزه بامداد روز چهارشنبه در واکنش به حملات هوایی سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه، با ده‌ها راکت و موشک شهرک‌های مجاور این باریکه را آماج حملات خود قرار دادند.

گنبد آهنین نوار غزه فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گنبد آهنین نوار غزه فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده: موشک‌های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است

به گزارش قدس آنلاین علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال درباره حملات موشکی بامداد امروز (یکشنبه) ایران به رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران اظهار کرد: این حق مسلم ما بود که اقتدار خودمان را نشان دهیم. رژیم صهیونیستی یک گنبد پوشالی درست کرده بود و همه دنیا را به وسیله آن فریب می‌داد که رزمندگان ما با موشک‌هایشان نشان دادند که این گنبد، پوشالی بوده است.

او افزود: رژیم صهیونیستی چندین بار پروتکل‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشت و مستشاران قانونی ما که به دعوت کشور سوریه در آن کشور حضور داشتند، شهید کرد. علاوه بر این، رژیم صهیونیستی چندین دانشمند هسته‌ای ما را به شهادت رسانده است. به هر حال خویشتن‌داری ایران هم حدی دارد. می‌گویند در دیزی باز است، حیای گربه کجا رفته است. ما وقتی دیدیم که این رژیم ادب نمی‌شود، ادبش کردیم.

فتح‌الله‌زاده گفت: الحمدلله دیشب با ورود موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به فضای گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ثبات کشور را به این رژیم نشان دادیم و فهمید که دیگر نباید به بزرگترش بی‌احترامی کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
  • حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
  • حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی
  • تبلیغات رژیم صهیونیستی در خصوص گندآهنین نقش بر آب شد
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • فتح‌الله‌زاده: موشک‌های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • عکس/ گنبد آبکین!
  • عبور موفق بالستیک‌های ایرانی از گنبد آهنین/ استفاده از کلاهک بارشی برای اولین بار
  • حملات پهپادی حزب‌ الله به سامانه گنبد آهنین اسرائیل
  • حزب الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کرد