Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرا… عبداللهی سرپرست آبی‌پوشان تأکید می‌کند که همه بازیکنان استقلال در این تیم می‌مانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران استقلال نگران جدایی تعدادی از بازیکنان تیم‌شان هستند، اما نصرا… عبداللهی سرپرست آبی‌پوشان تأکید می‌کند که همه بازیکنان استقلال در این تیم می‌مانند.

* تیام در نهایت در استقلال می‌ماند؟

عبداللهی گفت:

سعی باشگاه در این است که تیام را حفظ کند و من معتقدم که او در استقلال خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* فکر نمی‌کنید درخشش امید ابراهیمی در جام جهانی کار شما را برای حفظ او سخت کند؟

امید بازیکن شایسته‌ای است و مطمئناً ابتدا با استقلال مذاکره خواهد کرد تا اگر شرایط فراهم باشد در تیم ما بماند. من خودم معتقدم که او قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

* اگر ابراهیمی از یک تیم عربی فقط ۷۰۰ هزار دلار پول بگیرد، ۵ میلیارد درآمد خواهد داشت. به نظر شما او از این پول به سادگی می‌گذرد؟

عبداللهی گفت:

این‌طور هم که شما می‌گویید نیست و قرار نیست ۷۰۰ هزار دلار را یک‌جا به ابراهیمی بدهند. به هر حال تیم‌های خارجی قرارداد را محکم می‌بندند و شرایطی را در نظر می‌گیرند که ممکن است یک بازیکن با مصدومیت یا نیمکت‌نشینی درآمدش پایین بیاید. آن‌ها همه چیز را لحاظ می‌کنند در ضمن باید بگویم که ابراهیمی در ایران هم می‌تواند درآمد داشته باشد. از طرفی او ازدواج کرده و طبیعتاً رفتن به خارج سختی‌های خاص خودش را برای امید دارد. در نهایت باید بگویم که باشگاه استقلال تلاش می‌کند تا ابراهیمی را نگه دارد. من معتقدم قرارداد‌های بازیکنان در ایران نسبت به خارج آسان‌تر است.

 

* به نظر شما مجید حسینی هم می‌ماند؟

من معتقدم تمام بازیکنان استقلال می‌مانند.

 

* باشگاه چه زمانی قرار است طلب جپاروف را بدهد؟

عبداللهی گفت:

قرارداد بازیکنان خارجی به صورت دلار است و باشگاه هم در این زمینه مشکلات خاص خودش را دارد. مطمئناً طلب این بازیکن هم پرداخت خواهد شد.

 

* وریا غفوری چه؟

من گفتم همه بازیکنان استقلال می‌مانند و هواداران نگران نباشند.

 

* خرید‌های استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید، آیا قرار است بازیکن جدیدی هم بگیرید؟

ما براساس لیست شفر خرید کردیم و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند. او اگر به بازیکن جدیدی نیاز داشته باشد باشگاه قطعاً اقدام خواهد کرد.

 

* در مورد مصدومیت چشمی چه نظری دارید؟

عبداللهی گفت:

واقعاً حیف شد که او آسیب دید. روزبه می‌توانست به تیم ملی کمک کند ولی به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. روزبه یک مصدومیت سخت از ناحیه رباط صلیبی داشت که با قدرت برگشت و مطمئن هستم که دوباره با قدرت برمی‌گردد.

 

* به نظر شما استقلال فصل بعد قهرمان لیگ می‌شود؟

ما هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی مجید حسینی وریا غفوری استقلال تهران امید ابراهیمی مامه تیام مجید حسینی نصرالله عبداللهی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند