Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مشترک کمیته ساماندهی سواحل سازمان بنادر و دریانوردی و ارگانهای ذیربط در محدوده ساحلی تحت حاکمیت بندر امیرآباد برگزار شد. مراسم با حضور خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر ، کوهساری مدیر کل تجهیزات خشکی و دریایی ، بهزادیان مدیر کل امور بندری و پسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگانی از شیلات ، یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ، پایانه نفتی شمال ، نیروگاه شهید سلیمی و کشتی سازی صدرا و همچنین مدیر و معاونین بندر امیرآباد برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را تبادل نظر در خصوص نحوه و مراحل قانونی دریافت مجوز سازه های ساحلی بیان کرد و گفت: برگزاری اینگونه جلسات تاثیر بسزایی در جهت هماهنگی ، ساماندهی و آشنایی هر چه بیشتر ارگانهای مرتبط با سواحل با اهداف و برنامه های کمیته ساماندهی سواحل و بنادر سازمان بنادر دارد .

در ادامه این جلسه خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در سخنانی با تاکید بر نگاه حمایتی سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه زیرساختها در سواحل بر عزم جدی مدیران و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی در ساماندهی ساخت و سازهای ساحلی خبر داد .

وی با اشاره به وظیفه خطیر ارگانهای دولتی و خصوصی در این راه بر تسریع در صدور مجوزهایی که منجر به توسعه چرخه اقتصاد کشور می شود ، تاکید کرد .

نادرپسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر نيز در سخنانی کمک به رعایت استانداردهای ساخت و ساز ساحلی را از مهمترین اهداف این کمیته یاد کرد .

در ادامه محمودحیدری مسئول سواحل و بنادر بندر امیرآباد در گزارشی اهداف و اقدامات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را در محدوده حاکمیتی خود ارائه کرد.

گفتنی است ؛ بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و موانع ساماندهی ساخت و سازهای ساحلی و ارائه راهکارهای قانونی بر مبنای استانداردها و سیاستهای سازمان بنادر ، از دیگر بخشهای این نشست بود .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: صبح امروز پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک مبنی بر اینکه یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در سی مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ خدمه این کشتی خارجی را نجات و به اداره بنادر و دریانوردی جاسک منتقل کرد.

بیشتر بخوانید؛ نجات سه دریانورد در محدوده جزیره فارور
محمد امین امانی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند و اکنون وضعیت جسمی این دریانوردان مساعد است.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان