Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:با توجه به تماس‌های متقاضیان و مصادف شدن مدت تمدید و آغاز تابستان ،دبیرخانه جشنواره آماده پذیرش آثار تا ١٠تیرماه است. 

جواد کارگران افزود:در بعضی از استان‌ها، کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آثار خود را یکباره در اختیار دبیرخانه قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برپایی ایستگاه نقاشی در خصوص زندگی حضرت رضا(ع)، نمایشگاه هنرهای تجسمی و تصویرگری کتاب از آثار رسیده در نگارخانه و همچنین نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره برشمرد.

کارگران گفت:آثاری که به سیره فرهنگی و اجتماعی ،احادیث و فضایل اخلاقی امام رضا(ع) را محوریت قرار دهند کیفی تر خواهند بود.

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی در این عرصه معنوی از اهداف برگزاری سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت امام رضا (ع)، احادیث و هجرت امام رضا (ع)، سیره و فرهنگ و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگانی پدر گرامی‌شان حضرت امام موسی کاظم (ع) از محورهای سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» است.
کارگران افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های اینترنتی chb.shamstoos.ir، portalshamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۳۴۸۹۰ تماس بگیرند.

سومین جشنواره کشوری تولید کتاب رضوی ٢٦ تیرماه ١٣٩٧ در شهرکرد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کتاب جشنواره رضوی فرهنگی امام رضا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر