Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه نشست نمایندگان دو کره، کره شمالی به منظور آغاز نشستی با محوریت برنامه‌ریزی جهت دیدار مجدد خانواده‌های جدا شده بر اثر جنگ کره هنوز فهرست اعضای هیئتش در نشست صلیب سرخ را برای کره جنوبی ارسال نکرده است.

به گزارش صدای ایران از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این نشست قرار است فردا (جمعه) در کوهستان کومگانگ واقع در ساحل شرقی کره شمالی برگزار شود و در جریان آن درباره مسائل بشردوستانه از جمله دیدار مجدد خانواده‌ها و احتمالا مساله شش تبعه کره جنوبی که در کره شمالی بازداشت هستند، مذاکره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو کره آخرین رویداد مربوط به دیدار مجدد خانواده‌ها را در سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار کردند.

یکی از مقامات وزارت اتحاد مجدد دو کره در کره جنوبی گفت: سئول فهرست اعضای هیئتش را برای کره شمالی ارسال کرده اما هنوز هیچ پاسخی از جانب پیونگ یانگ دریافت نکرده است.

نمایندگان کره جنوبی عصر امروز به شهر مرزی گوسئونگ خواهند رفت. آنها سپس اوایل صبح جمعه از راه زمینی عازم کره شمالی می‌شوند تا در این نشست شرکت کنند.

مقامات عالی رتبه دو کره در جریان مذاکرات ماه جاری‌شان توافق کردند تا این نشست صلیب سرخ را برگزار کرده و درباره اجرای توافقات به دست آمده از نشست رهبران دو کره در ماه‌های آوریل و مه صحبت کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی