Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:29:32 GMT

خیران مدرسه ساز عجب شیر چهار میلیارد ریال تعهد کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۹۴۳

خیران مدرسه ساز عجب شیر چهار میلیارد ریال تعهد کردند

مراغه - ایرنا - خیران عجب شیری در جشنواره مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان برای چهار میلیارد ریال تعهد کردند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانش گرایی است و این مهم از طریق نهاد آموزش و پرورش تحقق خواهد یافت که بیانگر اهمیت و جایگاه والای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی جلیلی خیرین مدرسه ساز را جهادگران تعلیم و تربیت دانست و افزود: ایران اسلامی با وجود خیرینی که در راستای اهداف خیر و پسندیده حرکت می کنند در فرهنگ و اعتقاد روز به روز پیشرفت می کند.
وی کرامت و بزرگ منشی افراد خیراندیش و خیرخواه جامعه را به اعمال پیامبران تشبیه کرد و یادآورشد: ارزش کار خیرین در دنیا و آخرت برای همیشه باقی خواهد ماند.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی افزود: بی تردید هیچ واژه ای نمی تواند بزرگی و عظمت کار خیرین مدرسه ساز را معنا کند.
جلیلی گفت: خیرین با عمل خیرخواهانه خود موجب رشد ، توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی شده و سرمایه ای جاودانی را برای خود رقم می زنند.
سرپرست فرمانداری عجب شیر نیز در این جشنواره همکاری مسوولان با خیرین را اولویت نخست شهرستان عنوان کرد و گفت: هیچ کار خیری نظیر مدرسه سازی نیست، چرا که در راستای فراگیری علم و دانش و انسان سازی در جامعه است.
عادل اصغرپور یادآور شد: ترغیب و جلب مشارکت خیرین و کمک به تجهیز مدارس و هوشمندسازی آنها از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی بابیان اینکه در زمان حاضر مشارکت خیرین در احداث فضاهای آموزشی امری مهم و ضروری است، افزود: دولت نیز توجه جدی به ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه سازی دارد و در این راستا تلاش می کند.
وی با بیان اینکه 10 مدرسه در عجب شیر به تخریب و نوسازی نیاز دارد گفت: کمک‌ های خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در کاهش مشکلات فضا‌های آموزشی دارد و توانسته تحول بزرگی در امر نوسازی مدارس ایجاد کند.
اصغرپور با تاکید بر اینکه 20درصد مدارس این شهرستان از سوی خیرین احداث شده است، افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان عجب شیر علاوه بر ساخت مدارس در زمینه تجهیز، نوسازی و تعمیرات مدارس نیز مشارکت داشته و خدمات قابل توجهی را تاکنون ارائه کرده اند.
وی اضافه کرد: باتوجه به کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس تخریبی و فرسوده و همچنین کمبود اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش، ورود خیرین مدرسه ساز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
این شهرستان با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خيران مدرسه سازي عجب شير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.


وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان