Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:50:45 GMT

۸ ماجرای جالب و الهام بخش از افراد شجاع

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۶۲۳۲

۸ ماجرای جالب و الهام بخش از افراد شجاع

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افراد زیر مثل همه ما یک زندگی عادی داشتند و سرکار می‌رفتند. اما در یک لحظه با موقعیتی مواجه شدند که جان دیگران و حتی خودشان به تصمیم آن‌ها بستگی داشته و در این شرایط بهترین تصمیم را گرفتند و قهرمان شدند.

دانش آموزی که در تیراندازی مدرسه، جان همکلاسی‌های خود را نجات داد

آنتونی بورگس دانش آموز ۱۵ ساله‌ای از مدرسه‌ای است که در آن ۱۷ دانش آموز در تیراندازی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تکیه به در برای جلوگیری از ورود مرد مسلح به کلاس، جان ۲۰ همکلاسی خود را نجات داد. آنتونی پنج تیر خورد، اما زنده ماند. کاربران اینترنت ۷۴۳ هزار دلار برای حمایت از او جمع کردند.    
پلیسی که در ۲۰ سال خدمتش ۲۰۰ نفر را از خودکشی منصرف کرد

پلیسی به نام کوین بریگس بیش از ۲۰ سال در پل گلدن گیت خدمت کرد. متاسفانه این پل یکی از معروف‌ترین جا‌ها برای خودکشی است. همکاران او تخمین می‌زنند که کوین ماهی دو نفر را از خودکشی منصرف می‌کرده است.    
جراحی که در ۲۸ ساعت ۵ عمل جراحی انجام داد

همه می‌دانند که پزشک بودن شغل سخت و خسته کننده‌ای است. جراحی به نام «لو هنگ» در شیفت ۲۸ ساعته خود ۵ عمل جراحی انجام داد. او دو عمل جراحی اورژانسی در شب و ۳ عمل در روز داشت. بعد از این شیفت کاری سخت و طولانی او بسیار خسته شد و کف بیمارستان خوابش برد.    
دختر ۱۶ ساله‌ای که به قطب شمال و جنوب سفر کرد در حالی که قبلا اصلا اسکی نکرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ای به نام «جید همیستر» رویاهایش را محقق کرد: او به قطب شمال سفر کرد و با وجود آب و هوای سخت و دمای پایین و حمل یک سورتمه سنگین ۱۵۰ کیلومتر در این منطقه راه رفت. سپس از قطب جنوب دیدن کرد و یکی از ۱۴۰ نفر تاریخ شد که موفق شده این کار را انجام دهد. او زنان را تشویق می‌کنند شجاع باشند و کاری که می‌خواهند انجام دهند.
زنی که اتوبوس مدرسه را متوقف کرد و جان بچه‌ها را نجات داد

«روندا کارلسن» و دخترش در نیومکزیکو منتظر اتوبوس مدرسه بودند که متوجه چیز عجیبی شدند (به نظر می‌رسید راننده تشنج کرده است). روندا دنبال اتوبوس دوید و به بچه‌های داخل اتوبوس توضیح داد چطور در را باز کنند، سپس توانست ترمز و اتوبوس را متوقف کند. به لطف واکنش سریع او هیچکس آسیب ندید.  
مردی که ۱۵سال در یک هتل لوکس کار کرد و هیچکس متوجه نشد که او ۱۰۰% نابینا است

«سالیا کاهاوات» همیشه آرزو داشت در کافه کار کند. اما در کودکی ۹۰ درصد بینایی خود را از دست داده بود. او تصمیم گرفت به آرزویش برسد و شروع به کار در یک هتل لوکس کرد و نابینایی خود را مخفی نگه داشت. او تا دیروقت سرکار می‌ماند تا تفاوت بطری‌های نوشیدنی‌های مختلف را با لمس کردن یاد بگیرد. سالیا واقعا استرس داشت و در اضطراب مداوم و ترس از فاش شدن رازش زندگی می‌کرد، اما توانست بر افسردگی غلبه کند و حتی کتاب بنویسد. همچنین فیلمی براساس داستان زندگی او ساخته شد.    
ورزشکار معلولی که دزد کیف قاپ را گرفت

«الکساندر رونیس» یک والیبالیست معلول است. او شاهد صحنه دزدیده شدن کیف یک زن بود و با کمک مرد دیگری دزد را گرفت و کیف را به زن برگرداند.

 
دانش آموز ۱۵ ساله با چجاقو یک مجرم را متوقف کرد

«اکاترینا» دانش آموز روسی در حال بازگشت به خانه متوجه دعوای سه مرد شد. یکی از آن‌ها به دو نفر دیگر چاقو زد. اکاترینا که دو سال بود هنر‌های رزمی کار می‌کرد بی درنگ به مجرم حمله کرد، چاقو را از او گرفت، دستش را پیچاند و منتظر پلیس ماند.     منبع: برترین ها انتهای پیام/ ماجرا‌های الهام بخش از شجاعت افراد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد و وعده جبران شکست مقابل ذوب آهن را به آنها داد.

کاپیتان تراکتور همچنین به درگذشت هوادار فقید تیم تراکتور پرداخته و نوشته که این موضوع زجر شکست را برای او و دیگر بازیکنان تیم تراکتور بیشتر کرده است.

نکته مهم اینکه شجاع باوجود اتفاقات ورزشگاه یادگارامام نوشته که هواداران این تیم حمایت خود را از تیم دریغ نکردند و حالا بازیکنان باید برای آنها جبران کنند.

دیگر خبرها

  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • واکنش هنرمند ایرانی به عملیات انتقامی ایران از اسرائیل | توصیف وعده صادق با الهام از شب پُرستاره ون‌گوگ | عکس
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • جراحی‌های لاکچری چشم؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین!
  • جراحی‌های لاکچری جدید؛ تغییر رنگ چشم می‌خواهید یا کاشت نگین؟
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • ماجرای جالب شکلات دو هزار یورویی!
  • از تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران