Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@07:35:01 GMT

وکیل سابق ترامپ از حزب‌ جمهوری‌خواه استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۶۲۶۹

منابع نزدیک به کمیته ملی جمهوری‌خواهان اعلام کردند: مایکل کوهن فرد مورد اعتماد و وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا از سمت خود به عنوان معاون رئیس امور مالی کمیته ملی جمهوری‌خواهان استعفا داد. آفتاب‌‌نیوز : مایکل کوهن در نامه استعفایش به رونا مک‌دنیل، رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواهان به تحقیقات کنونی بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان یکی از دلایل استعفایش اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوهن در این نامه نوشت: این سمت مهم نیازمند توجه تمام وقت و تعهد تک تک اعضا است. با توجه به تحقیقات کنونی رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای من ممکن نیست که بتوانم توجه تمام وقت و تعهد لازم را داشته باشم.
کوهن همچنین از سیاست دولت واشنگتن برای جدا کردن کودکان مهاجر از والدین‌شان در مرز جنوبی کشور انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری ای بی سی نیوز، این اولین بار است که کوهن با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از وی فاصله می‌گیرد.
کوهن در ادامه نامه خود نوشت: به عنوان پسر یکی از بازماندگان هولوکاست، تصاویر و صدای این سیاست جدایی اعضای خانواده‌ها قلب مرا به درد می‌آورد. اگرچه شدیدا از برنامه‌هایی که مرزهای پرنفوذ کشورمان را امن خواهند کرد حمایت می‌کنم اما هرگز نباید از کودکان به عنوان یک ابزار استفاده شود.

کد خبر: ۵۳۰۲۹۱ تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ مایکل کوهن حزب جمهوری خواه مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی در سخنرانی شبانه خود گفت: این روز‌ها بسیار مهم است. باید تمرکز داشتبه باشیم. باید تقدیر ویژه‌ای از مبارزان تیپ ۱۱۰ مکانیزه ارتش به عمل آورد که امروز یک سوخوی-۲۵ دیگر روسیه را سرنگون کردند.

رئیس جمهوری اوکراین به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

اظهارت شنبه شب زلنسکی در حالی است که وزارت کشور روسیه وی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

در پایگاه اطلاعاتی افراد تحت تعقیب و مورد پیگرد وزارت کشور فدراسیون روسیه آمده است: ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از مواد قانون کیفری تحت تعقیب است.

بنا بر گزارش این رسانه روس، در این پایگاه اطلاعاتی به جرمی که زلنسکی بر اساس تحت تعقیب است، اشاره نشده است.

پترو پوروشنکو رئیس جمهوری سابق، اولکساندر لیتویننکو دبیر شورای امنیت و دفاع ملی، میخائیل کووال وزیر دفاع سابق و والنتین نالیوایچنکو قانونگذار اوکراینی نیز در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشور‌های غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیارد‌ها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا