Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در زاهدان به تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه در سیستان و پرداخت و اظهار کرد: از فردا برنامه‌های هفته قوه قضاییه با عنوان قوه قضائیه و حمایت از کار آفرینی کالای ایرانی امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق، آغاز می‌شود.

وی با تایید ربایش یک دختر در ایرانشهر ادامه داد: در اتفاقی که در ایرانشهر رخ داد موضوع این بود که یک دختر خانم مورد ربایش قرار گرفته و این قضیه مربوط به روز سه شنبه قبل از عید فطر است که فرد در روز چهارشنبه شناسایی و دستگیر شده است، دو پرونده برای این موضوع تشکیل شده یک پرونده در دادسرای ایرانشهر با موضوع آدم ربایی و یک پرونده در دادگاه کیفری 1 ایرانشهر در موضوع تجاوز به عنف .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورات قضایی در روز چهارشنبه و پنج شنبه قبل از روز عید فطر و قبل از این‌که کسی مطلع شود اعلام شده و به دنبال مراجعه یک خانم، مجموعه دستگاه قضایی بررسی و پیگیری را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: به تریبون کشاندن این موضوع نه شرعا درست است و نه قانونی اما به هر حال این اتفاق به تریبون و رسانه‌ها رسید و یک کلاغ چهل کلاغ شد که اصلا موضوع آن‌چه در فضای مجازی منتشر شده نیست.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: فعلا متهمانی که تحت تعقیب قضایی قرار دارند چهار نفر هستند یک نفر دستگیر شده و سه نفر تحت تعقیب قرار دارند.: یک خودرو که در این اتفاق از آن استفاده شده شناسایی و روز پنج شنبه توقیف شده است که در این خودرو آثار و ادوات جرمی کشف شده، چشم بندها و نقاب ها هم در خودرو کشف شده اما تعداد این‌ها که سه نفر بوده‌اند یا چهار نفر هنوز برای ما ثابت نشده اما از دو نفر بیشتر بوده‌اند، حتی سیم کارتی که متعلق به خانمی بوده که شکایت کرده در خودرو بوده اصل موضوع را نمی‌شود تکذیب کرد اما افراد شناسایی شده‌اند و تلاش برای دستگیری افراد ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر شاکی تجاوز به عنف سه خانم هستند از این سه نفر یک نفر به پزشکی قانونی راضی شده است مراجعه کند و پزشکی قانونی هم تجاوز را تایید کرده است آن دو نفر دیگر به هر دلیل راضی نشده‌اند به پزشکی قانونی مراجعه کنند. اگر برای ما ثابت شود که مولوی طیب سونیت داشته و با هدف تشویش اذهان عمومی این موضوع را از تریبون خطبه‌های نماز مطرح کرده است حتما با وی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر در ادامه تحقیقات ثابت شود که بین دختر خانم شاکی و متهم ارتباطات دوستانه سابقه داشته حالا چه پیامکی، تلفنی و حضوری و رفت و آمدی باهم داشته‌اند که آن ارتباطات سبب این موضوع شده، آن زمان دادگاه به گونه‌ای دیگر با متهم برخورد می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر