Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم پرونده فوت ۶ کارگر معدن رزمجاه طزره دامغان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در پی دستور رئیس قوه قضاییه، حکم قطعی پرونده معدن رزمجاه طزره دامغان پس از بررسی دقیق و جامع ظرف مدت ۶ ماه از زمان وقوع حادثه صادر و لازم الاجرا شد.

میزان در خبری نوشت: ۱۲ شهریور ماه سال جاری در حادثه انفجار تجمع گاز در یکی از تونل‌های فرعی معدن طزره دامغان، ۶ نفر از کارگران این معدن فوت کردند.

محمدجعفر عبدالهی گفت: در پی این حادثه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جلسه ۱۷ مهر ماه شورای عالی قضایی بر رسیدگی فوری به این پرونده تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای دستورات رئیس دستگاه قضا، پرونده با سرعت و دقت رسیدگی شد، زیرا مسائلی از این دست چنانچه با تأخیر در پیگیری‌ها همراه باشد برای مردم ذهنیت منفی ایجاد می‌کند و زمینه‌ساز سوءاستفاده معاندین و بدخواهان را فراهم می‌آورد.

وی گفت: در پی دستور رئیس قوه قضاییه، حکم قطعی این پرونده پس از بررسی دقیق و جامع ظرف مدت ۶ ماه از زمان وقوع حادثه صادر و لازم الاجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: آنچه از اظهارات برخی از مسئولین شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی در پرونده مشخص شد که استخراج از معادن این منطقه به صورت غیر مکانیزه انجام می‌شود.

عبدالهی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان حفظ امنیت محیط کسب وکار، کافی بودن تجهیزات ایمنی، حفاظت از نیروی کار و جلوگیری از تصمیم گیری‌های پرخطر را از مسئولین مربوطه مطالبه می‌کند و این شرکت نیز مستثنی نیست.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود:شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان با بررسی پرونده، تحقق و انتساب بزه به کارفرما را محرز دانسته و حکم قطعی را صادر کرد.

عبدالهی بیان کرد: کارفرما به اتهام قتل غیرعمدی ناشی از حوادث کار ۶ کارگر معدن، ناشی از بی احتیاطی و بی مبالاتی در حین کار در معدن طزره، محکوم به ۳ سال حبس تعزیری شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد:همچنین دادگاه حکم تبرئه متهمان ردیف دوم و سوم پرونده را صادر کرد.

عبدالهی گفت: شرکت زغال سنگ البرز شرقی به عنوان متهم دیگر پرونده در جایگاه شخص حقوقی محکوم به پرداخت ۶ فقره دیه کامل مرد مسلمان در حق اولیای دم شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884727

دیگر خبرها

  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • تشکیل ۱۱۰ پرونده تعزیرات حکومتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۳ درصد رسیدگی به پرونده‌ها در لرستان دادرسی الکترونیک شده است
  • رسیدگی به ۳ هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در لرستان
  • کارفرمای معدن طزره دامغان به سه سال حبس محکوم شد
  • حکم پرونده معدن طزره دامغان صادر شد
  • حکم قطعی مرگ ۶ کارگر معدن طزره دامغان؛ 3 سال حبس برای کارفرما
  • حکم قطعی مرک ۶ کارگر معدن طزره دامغان؛ 3 سال حبس برای کارفرما
  • حکم پرونده معدن طزره دامغان صادر شد؛ ۳ سال حبس تعزیری برای کارفرما
  • صدور حکم پرونده فوت ۶ کارگر معدن رزمجاه طزره دامغان