Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی ملایر اظهار داشت: خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران یک افتخار بزرگی است برای کسانی که مسئولیت دارند.

وی تصریح کرد: افراد زیادی بوده‌اند که تمایل داشتند در یک حاکمیت دینی و اسلامی خدمت نمایند ولی این توفیق نصیبشان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: این افتخاری است که در نظامی مسئولیت داشته باشیم که شهدای بسیار زیادی را تقدیم نموده و تلاش‌های زیادی در به ثمر نشستن این انقلاب شده است.

وی عنوان کرد: اگر اخلاص داشته باشیم و با نیت خوب برای مردم کارکنیم قطعاً اجر و ثواب کار ما دوچندان خواهد شد و خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام است.

قیاسی تصریح کرد: برای یک مدیر و یا کارمند بسیار لذت‌بخش است که بتواند گِرهی از مشکلات مردم بازنماید و خدمتی را ارائه دهد.

وی به وظایف گسترده در فرمانداری و زیرمجموعه آن اشاره و عنوان کرد: مجموعه کارکنان فرمانداری از افرادی تلاشگر، متدین و نوعاً از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و این باعث شده تا جایگاه فرمانداری ملایر بسیار بالا و ویژه باشد.

قیاسی بیان داشت: در شهرستان ملایر دو نماینده بسیار توانمند و پیگیر دارد که باهم دوست و صمیمی هستند و برای توسعه شهرستان بسیار فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: برجام از شاهکارهای دولت تدبیر و امید است که توانست حقانیت ما را به دنیا اثبات کند و اگر برجام برای آمریکا و اسرائیل خوب بود هرگز به آن پشت نمی‌کردند و آن را نادیده نمی‌گرفتند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: باید در داخل کشور اتحاد و برادری را حفظ و روی آن تأکید بیشتری داشته باشیم.

در این مراسم از زحمات «محمد حامدی نژاد» در پست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تقدیر و «حسین فارسی» به‌عنوان معاون جدید معرفی شد، همچنین «محمدرضا بشری» نیز به‌عنوان بخشدار مرکزی ملایر معرفی و از زحمات «حسین فارسی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: قیاسی ملایر اخلاص اتحاد تکریم و معارفه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان گفت: ایران با حفظ اصول نظامی و انسانی از امنیت کشور دفاع کرد.

او افزود: اقتدار دفاعی کشور و موفقیت‌های اخیر ثمره تلاش جوانان ایرانی است که با وجود ۴۵ سال تحریم‌های سخت، از خاک وطن هزاران کیلومتر آن طرف، دشمن را مورد هدف دقیق خود قرار می‌دهد و در این دستاورد باید از تهرانی مقدم‌ها، جوانان نخبه کشور و نیرو‌های مسلح که مردانه ایستادند و مقاومت کردند، یاد و تقدیر کنیم.

امام جمعه همدان تأکید کرد: در این دفاع مشروع تلاش شد مردم آسیب نبینند و فقط مراکز نظامی را نشانه گرفت تا اصل انسانی رعایت شود در حالیکه اسرائیلی‌ها در حمله به غزه هزاران زن و کودک را شهید کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در دوره قبل مسأله برجام از سوی آمریکایی‌ها و کشور‌های اروپایی بحث برجام موشکی شد و کشورمان به این پیشنهاد تن ندادند، گفت: اگر برجام موشکی منعقد می‌شد، دیگر نمی‌توانستیم با صلابت مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و این عظمت خلق شده نشان از سیاست‌های درست در برابر مسایل نظامی است.

او  بی‌توجهی به ساحت‌های درگیری را نقطه ضعف دشمن دانست و گفت: دشمنان که در میدان نظامی شکست خورد، تلاش می‌کنند در عرصه رسانه خود را پیروز نشان دهد در حالیکه اگر پاسخ کشورمان نبود، ما را ترسو خطاب می‌کردند و اگر جواب می‌دهد و مردم کشته نمی‌شوند، می‌گویند موفق نشده‌اند و مردم کشته شوند هم می‌گویند نسل کشی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تبیین درست واقعیت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: کسانی که در فضای گفتمانی قرار گرفته‌اند و یا مسوول رسانه هستند، باید توجه کنند که توجه به فضای رسانه مهم است و باید تلاش کنند که در جنگ رسانه‌ای تدبیر لازم را داشته باشند تا دشمن سواستفاده نکند.

شعبانی موثقی با اشاره به حجاب و عفاف گفت: افرادی که مخالف حجاب هستند، از این فضای رهاشدگی آسیب می‌بینند.

او افزود: رها کردن حجاب و برهنگی باعث آسیب زدن به خانواده‌ها می‌شود و انتظار می‌رود همه نخبگان جامعه باید به این موضوع دغدغه داشته باشند و رفتن به سمت برهنگی آسیب غیرقابل جبران خواهد بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در طرح حجاب نیاز به برخورد‌های سخت نیست، تصریح کرد: باید در این فضا مراقبت کرد و تذکرات با لطافت و با برخورد مناسب باشد.

 

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان