Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رغم این‌که طبق آمار و ارقام بازیکنان دانمارک عملکرد بهتری داشتند، اما نتیجه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

طرفداری- تیم‌های ملی دانمارک و استرالیا امروز در دومین بازی خود در جام جهانی روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید. پس از پایان این بازی، هندریک دالسگارد، مدافع کناری دانمارک موفق شد با کسب نمره 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 از وب‌سایت آماری-تحلیلی هواسکورد، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود. در کنار او، اریکسن و سیستو از دانمارک و یدیناک و موی از استرالیا نیز نمرات خوبی دریافت کردند.

گفتنی است جایزه بهترین بازیکن زمین از نگاه فیفا، به کریستین اریکسن از دانمارک رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است

به گزارش "ورزش سه"، آلف اینگه هالند با توجه به انتقادات جیمی کاراگر و روی کین، از پسرش یعنی ارلینگ هالند دفاع کرده است.

مهاجم منچسترسیتی در فصل جاری با 17 گل، بار دیگر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. با این حال، روی کین پس از اینکه در تساوی بدون گل ماه گذشته مقابل آرسنال، هالند موفق به گلزنی نشد، این بازیکن نروژی را یک بازیکن در سطح لیگ دو نامید.

سپس جیمی کاراگر پس از تساوی 3-3 منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در اواسط هفته، هالند را مورد انتقاد قرار داد و گفت که این مهاجم یکی از گلزنان بزرگ جهان است اما در کلاس جهانی نیست.

اکنون، پدر هالند، هافبک سابق منچسترسیتی و ناتینگهام فارست با دفاع از رکورد او در سیتی، از پسرش حمایت کرده است. او در صحبت با "ویاپلی فوتبال" گفت:"شما پیشینه کین و سایر کارشناسان را دارید که ممکن است دستور کار کمی متفاوت داشته باشند. آن‌ها احتمالا فکر می‌کنند که این (انتقاد) اشکالی ندارد. اما تیم برنده می‌شود و ارلینگ همچنان بهترین گلزن است، بنابراین نمی‌تواند آنقدر که آن‌ها می‌گویند همه چیز بد باشد."

پدر هالند در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن بارها با روی کین درگیر شد. در سال 1997 در حالی که برای لیدز بازی می‌کرد، تکل پدر ارلینگ روی اسطوره منچستریونایتد باعث پارگی رباط صلیبی او شد و این باعث شده که کین همچنان به دنبال انتقام از او باشد.

جالب این است که چهار سال بعد از مصدومیت مذکور، در دربی منچستر، کین با کف استوکوهایش به پای هالند کوبید و این برخورد در نهایت منجر به خداحافظی او در فصل بعدی مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی