Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار مسعود زاهدیان درگفت گویی با اعلام خبر دستگیری یکی از عناصر اصلی حادثه گورناک در سیستان و بلوچستان گفت: این فرد، عامل اصلی این جنایت بود که زنده دستگیر شده است.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این فرد به‌دنبال اقدامات اطلاعاتی پیچیده توسط مأموران پلیس در داخل کشور شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در جریان دستگیری این فرد، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

 

به‌گفته زاهدیان این فرد علاوه بر اقدامات تروریستی، در قاچاق و ترانزیت مواد مخدر نیز فعالیت داشته و عملیات دستگیری این فرد حدود دو هفته پیش انجام شده است.

 

 آن طور که پیش‌تر رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، در سال 78 این فرد در جریان یکی از اقدامات خود دستگیر شده و بعد از بازداشت با ترفندی به‌بهانه مخفی کردن مقدار زیادی مواد مخدر، چند تیم از مأموران ناجا را به گورناک می‌کشاند و زمانی که این تیم‌ها به محل مورد نظر می‌رسند در کمین عوامل این فرد گرفتار می‌شوند که در نهایت 36 نفر از مأموران نیروی انتظامی از جمله سرتیپ ستار صفری فرمانده میدان به شهادت می‌رسند و اشرار به خارج از خاک ایران می‌گریزند.

 

تسنیم

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دستگیری حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سردار شجاعی گفت: مأموران این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.
فرمانده مرزبانی استان گفت:  یک دستگاه خودرو سواری توقیف، یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل: مقدار ۴۰۹ شیشه، مقدار ۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان