Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@11:16:33 GMT

همسر نتانیاهو هم به فساد مالی متهم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۶۸۷۸

همسر نتانیاهو هم به فساد مالی متهم شد

جهان > غرب آسیا - همشهری آنلاین:
سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم مثل شوهرش به سوءاستفاده از منابع مالی دولتی متهم شد.

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در یککیفرخواست همسر بنیامین نتانیاهو را همراه با یک کارمند دولت متهم کرده است که با دور زدن مقررات قانونی، در مدت سه سال بیش از ۱۰۰ هزار دلار را برای سفارش غذای بیرون‌بر هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین اقامتگاه نخست‌وزیر و خانواده‌اش از آشپز شخصی برخوردار است و سفارش غذا از بیرون (به دلایل امنیتی و ملاحظات تشریفاتی) برای آنان ممنوع است.

سارا نتانیاهو به «شکستن اعتماد» و «فساد جدی» متهم است. بنیامین نتانیاهو که خود به چندین مورد فساد متهم شده اتهامات علیه همسر خود را «واهی و بی‌اساس» دانست.

سارا نتانیاهو پیش از نیز بارها به خاطر رفتارهای مشابه خبرساز شده بود. از جمله این رفتارها استخدام پرستار خصوصی برای پدر خود با بودجه دولتی یا استخدام یک هم حزبی بنیامین نتانیاهو به عنوان برقکار در منزل و ویلای شخصی و با حقوقی نامتعارف بود.

در همین زمینه: نتانیاهو جز دغل‌کاری کالایی برای عرضه ندارد اسرائیلی‌ها خواهان برکناری نتانیاهو شدند پرونده رشوه، نتانیاهو را به خط پایان می‌برد نتانیاهو بازجویی می‌شود سخنرانی نتانیاهو؛ مانور قدرت یا افتضاح سیاسی؟! سفر به اعماق بحران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت در پاسخ به سوالی در باره زمان بازگشت شان به ایران و حضور در فصل ۷ سریال پایتخت گفته اند که هنوز بلاتکلیف هستند و جوابی برای این سوال ندارند. برخی کاربران معتقدند که آن ها هنوز نمی دانند که ممنوع الکار هستند یا نه. به همین دلیل هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند. آن ها در حال حاضر در سوئد سکونت دارند.


۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898645

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!