Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج در خصوص پیام مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران که به دنبال عملکرد خوب‌شان در دیدار شب گذشته برابر اسپانیا منتشر شد، اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب موجب مسرت و خوشحالی آحاد فوتبال کشور شد. این پیام هر چند کم، اما حاوی پیام‌های خوبی بود، اینکه این بازی را دیده‌اند و مورد عنایت قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همت و پشتکار جوانان این مرز و بوم خوشحالیم و امیدواریم در رده‌های مختلف از جمله فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان نتایج خوبی بگیریم. امسال سال فوتبالی است و در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی مقام سومی جهان و در بخش فوتسال بانوان قهرمانی آسیا را داریم. به هر جهت، امیدواریم بتوانیم اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادی مقاومت را هم اجرا کنیم.

وی در مورد نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی روسیه تصریح کرد: خودم احساس می‌کنم بهترین کاری که فدراسیون می‌توانست انجام دهد، تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش بود و همچنین بازگرداندن ساختمان پِک به مجموعه تیم ملی. این مجموعه نقطه قوتی برای آماده‌سازی تیم ملی شد. پیراهن تیم ملی از پیراهن‌های خوب است و هواپیمایی چارتر را نیز برای حضور تیم ملی در روسیه فراهم کردیم. همچنین فدراسیون به حواشی که در فوتبال مرسوم است، اهمیت نداد.

رئیس فدراسیون فوتبال که با خبر ورزشی شبکه سوم سیما گفت‌وگو می‌کرد، افزود: همه باشگاه‌ها و هیئت‌ها کمک کردند و حاصلش خوشبختانه نتایج خوب تیم ملی در روسیه بود. امیدوارم در بازی سوم مقابل پرتغال بتوانیم نتیجه‌ای در خور شأن کشورمان را بگیریم. خودم امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تاج در خصوص جلسه امروزش با وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه با وزیر ورزش، بیشترین بحث ما برنامه‌ریزی برای بازی سوم تیم ملی در جام جهانی بود که چه اقداماتی انجام دهیم. هم روی پیروزی، هم مساوی و حتی شکست تحلیل کردیم. برنامه‌ریزی‌ها برای هر سه گزینه نتیجه ایران در بازی سوم پیش‌بینی شده است. بحث دوم، جام ملت‌های آسیا بود که آماده‌سازی برای این رقابت‌ها را داشته باشیم. ما کمپ تمرینی در امارات خواهیم داشت و طبق پیش‌بینی کی‌روش ما هشت بازی را باید برگزار کنیم. ما حمایت‌های وزارت ورزش را دنبال خود داریم تا با اقتدار جام ملت‌ها را پشت سر بگذاریم.

602

تاج تیم ملی فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تاج تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند

متس هوملس آمادگی خود برای ماندن در دورتموند را نشان داده است.

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند مایل است یک سال دیگر در این تیم بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی متس هوملس با دورتموند در انتهای فصل به پایان می رسد و انتظار می رفت او در تابستان از فوتبال خداحافظی کند یا راهی MLS شود، مدافع آلمانی آماده است تا قرارداد خود با زنبورها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. احتمال این اتفاق زیاد است، صحبت هایی با سباستین کل انجام شده و هوملس در بازی های اخیر با عملکرد خود توجه زیادی را جلب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم