Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:32:02 GMT

مالکیت باشگاه سپیدرود به چه کسی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۰۴۳

مالکیت باشگاه سپیدرود به چه کسی می‌رسد؟

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: ادعای مالکیت باشگاه سپیدرود از سوی نایب رئیس هیئت فوتبال خلاف قانون است، زیرا قوانین فدارسیون فوتبال، هیئت‌ها را از تیم‌داری منع می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: جواد تن‌زاده ، با بیان اینکه امکان اعتراض به رای داوری اداره کل ورزش و جوانان وجود داشت اظهار داشت: صبح امروز به دادگاه مراجعه کردیم و کار‌های اولیه در مورد اعتراض به رای داوری را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه این رای غیرقطعی است بیان داشت: در قرارداد، بندی به‌عنوان فسخ قرارداد وجود ندارد و به همین جهت از سوی دادگاه دستور موقت مبنی بر لغو داوری صادر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تمام قرارداد‌های منعقد شده از سوی من دارای اعتبار است و اگر فردی باعث ایجاد ضرر و زیان به باشگاه شود در آینده باید پاسخگوی این اتفاقات شود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه قوانین فدارسیون فوتبال، هیئت‌ها را از تیم‌داری منع می‌کند عنوان داشت: ادعای مالکیت باشگاه سپیدرود از سوی نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه ادعای مالکیت و خرید و فروش باشگاه سپیدرود رشت از مصادیق کلاهبرداری و فروش مال غیر است افزود: باشگاه سپیدرود از دیروز در حال عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر است و از روز شنبه تمرینات تیم آغاز می‌شود.

تن‌زاده با اذعان به اینکه هیچ رای خلاف قانونی نمی‌تواند مجموعه باشگاه سپیدرود را از تیم‌داری منصرف کند گفت: باشگاه سپیدرود به تمامی قرارداد‌های گذشته این باشگاه پایبند است و برنامه اردوی تدارکاتی تیم سپیدرود رشت از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌داری از سوی هیئت فوتبال استان گیلان برخلاف قانون است عنوان داشت: برای انعقاد قرارداد مالک و مدیرعامل به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال معرفی شده‌ام و تمام مکاتبات از سوی مجموعه باشگاه سپیدرود انجام می‌شود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه دستور توقف رای داوری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گرفته شده است اظهار داشت: یکی از تعهدات مجموعه باشگاه سپیدرود ثبت شرکتی به نام باشگاه فرهنگی و ورزشی سپیدرود رشت بود که انجام شد.

تن‌زاده با اذعان به اینکه شرکت ثبت شده از سوی باشگاه سپیدرود یک شخصیت حقوقی دارد بیان داشت: کسی به‌راحتی نمی‌تواند این شخصیت حقوقی را سلب کند و هرگونه خرید یا فروش بدون اجازه کلاهبرداری محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه روند داوری اداره کل ورزش و جوانان به شکل صحیح انجام نشده است گفت: به صورت مکتوب از طرفین دعوت به جلسه داوری نشده و صورتجلسه‌ای با امضای طرفین تنظیم نشده است.

وی با اشاره به اینکه در قرارداد منعقد شده داور فقط توانایی حل و فصل اختلافات را دارد اظهار داشت: باشگاه سپیدرود ۹۰ درصد تعهدات خود را انجام داده است و برای ۱۰ درصد باقی‌مانده، داور می‌تواند به باشگاه سپیدرود مهلت بدهد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: مالکیت باشگاه سپیدرود در اختیار بنده است با این حال رسماً از سوی افراد مختلف اعلام می‌شود که باشگاه به فروش می‌رسد و این نوع برخورد با مالک باشگاه یک تخلف آشکار است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UoM

منبع: فردا

کلیدواژه: مالک باشگاه سپیدرود تن زاده سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند