Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مدتی است خبر بازداشت وزیر پیشین انرژی رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران، به خبر اصلی رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

 

در پی این شکست اطلاعاتی، رسانه های صهیونیستی و غربی تلاش می کنند با ارائه تحلیل های عجیب و انتشار برخی اخبار جعلی، به نوعی این شکست را کمرنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درهمین راستا، رادیو اسرائیل در مطلبی نوشت: «برخی تحلیلگران، این واقعیت را که رژیم ایران توانست چنین فردی را به استخدام اطلاعاتی خود درآورد، یک دستاورد بزرگ برای نهادهای اطلاعاتی حکومت ایران می دانند. ولی در عین حال، این واقعیت که سرویس اطلاعات ضد جاسوسی اسرائیل بالاخره او را شناسایی کرد و موجب انتقال وی به اسرائیل، و یازداشت او گردید، یک دستاورد متقابل می دانند. این احتمال مطرح است که سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) در انتظار فرصتی بوده که بتواند این فرد را از نیجریه به اسرائیل بازگرداند و او را مورد محاکمه قرار داد.»

 

 

این رسانه در ادامه مدعی شد: «گونن سگو ادعا می کند که همه اطلاعاتی که به حکومت ایران داده جعلی بوده و پولی دریافت نکرده و تنها هدف او، به اشتباه انداختن مقامات حکومت ایران، و خدمت به امور اطلاعاتی اسرائیل بوده است. سگو ادعا می کند که قصد داشته همه اطلاعات را درباره حکومت ایران جمع آوری کرده و به مقامات امنیتی اسرائیل انتقال دهد. ولی او در همه شش سال گذشته، هرگز این کار را نکرد.»

 

ادعایی که در صورت صحت آن، افتضاح بزرگی برای دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است که یک مقام سابق رژیم خود را به اتهامی واهی بازداشت کرده اند!

 

جالب اینجاست که رادیو فردا، رسانه سازمان سیا و بی بی سی فارسی، رسانه دولتی انگلیس نیز تلاش کردند تا این شکست اطلاعاتی اسرائیل را به نوعی ماستمالی کنند.

 

عکس/ رادیو فردا

 

رادیو فردا در مطلبی مفصل و به بهانه انتشار جزئیاتی تازه از جاسوسی وزیر پیشین اسرائیلی، مطالب سایت رادیو اسرائیل را بازنشر داد.

 

بی بی سی فارسی هم با انتشار مطلبی از یک اسرائیلی، تلاش کرد به بهانه بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به شکست صهیونیست ها و تحلیلی طنزگونه از آن، بی نوعی افکار عمومی را از اصل ماجرا دور کند.

 

عکس/ بی بی سی

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رادیو اسرائیل رادیو اسرائیل جاسوس رادیو فردا آمریکا جام نیوز اسرائیل عکس بی بی سی انگلیس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

فرمانده ناوگان آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «بلومبرگ» با اشاره به اینکه «در حال حاضر تاریخ پایان ماموریت نیرو‌های آمریکایی در دریای سرخ قابل پیش‌بینی نیست» گفت: «موفق شدیم توانایی حوثی‌ها را کاهش دهیم، اما حمایت ایران از این گروه ماموریت را طولانی مدت می‌کند.»

به گزارش جماران و به نقل از العربیه؛ فرمانده ناوگان آمریکا گفت که «اکنون حملات حوثی‌ها از موشک‌های کروز به پهپاد‌هایی که خطرشان کمتر است، تغییر یافته» و افزود: «ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند».

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است/ رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست قرار دارد
  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد
  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • رژیم صهیونیستی به ناتوانی در شکست حماس اقرار کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند