Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:05:23 GMT

فرد: به یونایتد برای قهرمانی و کسب افتخار کمک می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۰۸۲

فرد: به یونایتد برای قهرمانی و کسب افتخار کمک می‌کنم

خرید جدید منچستریونایتد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد و به هواداران یونایتد هم قول انجام بازی‌های خوب و قهرمانی داد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد اولین خرید تابستانی خودش را قطعی کرد و فرد برزیلی را به خدمت گرفت. این بازیکن که در عضویت تیم شاختاردونتسک قرار داشته مورد توجه منچسترسیتی نیز قرار گرفته بود ولی در نهایت با ۵۰ میلیون پوند راهی یونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد که الان همراه برزیل در روسیه به سر می‌برد با اجازه تیته پیوستنش به یونایتد را قطعی کرد و گفت: خیلی خوشحالم که فرصت بازی برای یونایتد را به دست آوردم. از نظر من منچستریونایتد یعنی عظمت. یونایتد باشگاه بزرگ با تاریخ پرافتخاری است و افتنخار می‌کنم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. وقتی بچه بودم زیاد این اسم را می‌شنیدم.همیشه در بازی‌های کامپیوتری یونایتد را انتخاب می‌کردم.

فرد در طول ۵ سال حضور در اوکراین ۶ قهرمانی به دست آورد ولی یونایتد چندان در کسب جام در لیگ موفق نبود. در همین رابطه هافبک برزیلی گفت: من می‌خواهم به یونایتد برای قهرمانی کمک کنم. در کنار بازیکنان و سرمربی می‌خواهم کمک کنم تا منچستریونایتد به افتخارات و قهرمانی‌های بزرگ دست یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی برزیل منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747603

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما