Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:20:34 GMT

سکانس‌هایی از فیلم هیچ کجا، هیچ کس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۱۲۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 «هیچ کجا، هیچ کس» سومین فیلم بلند سینمایی ابراهیم شیبانی در مقام کارگردان و محصول سال 1391 است. پسر و دختری فرار کرده‌اند و قصد دارند با اموال مسروقه از ایران خارج شوند. پدرِ دختر به دنبال اوست و در این میان در مسیر کشف دخترش دست به اقدامات خطرناکی می‌زند. در این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری بابک زنجانی دلال نفتی ساخته شده، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان‌افشار، بابک کریمی و صدف طاهریان مقابل دوربین حسین جعفریان نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و محمدرضا مویینی نیز این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر بابک زنجانی دلال نفتی ابراهیم شیبانی صدف طاهریان رضا کیانیان محمدرضا فروتن آتیلا پسیانی مهناز افشار صابر ابر بهاره کیان افشار بابک کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم لوپتو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم انیمیشن لوپتو به کارگردانی اميرعباس عسکری و نویسندگی فرشاد امین زاده، فرهاد امین زاده، عباس عسکری و محمدحسین صادقی محصول سال 1401 است. پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده‌است از این مخمصه نجات دهد ولی... . حسین عرفانی، على اکبر منانی، سعید شیخ‌ زاده (مدیر دوبلاژ)، شوکت حجت، جواد پزشکیان، على اكبر تورجى، حسن کاخی، اميرحسين اردشيرى، شهرداد بانکی، امیر حکیمی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری و شایان شامبیاتی در این فیلم صداپیشگی کردند. سکانس‌هایی از این انیمیشن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای ۴ ماه بعد
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای 4 ماه بعد/ چرا تیمسار را به غار بردند؟/ بقایی: کار من نبود
  • سکانس‌هایی از فیلم کله پوک