Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@17:32:51 GMT

ترامپ خوش‌آمدگو! روی جلد نشریه تایم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۱۷۵

ترامپ خوش‌آمدگو! روی جلد نشریه تایم

نشریه تایم در واکنش به سیاست های ضدمهاجرتی دولت ترامپ جلد خود را به این موضوع اختصاص داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کودکان مکزیک مهاجرت آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 

نشریه فارین پالیسی با توجه به تنش‌های فعلی در خاورمیانه نوشت: واشنگتن و نه تهران مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است. چندین دهه حمایت بی قید و شرط ایالات متحده به اسرائیل اجازه داده است تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و این "روابط ویژه" با واشنگتن بود که در نهایت به بی ثباتی کل منطقه منجر شد.

به نوشته این نشریه، انتظار می‌رفت سیاست دولت بایدن با شکست مواجه شود، زیرا اهداف آن در واقع با یکدیگر در تضاد بودند.

از یک سو، واشنگتن تلاش کرد حمایت قاطعانه از اسرائیل را هم در سطح لفاظی نشان دهد، هم از اسرائیل در برابر اتهامات نسل کشی محافظت کند و قطعنامه‌های آتش بس در شورای امنیت سازمان ملل را مسدود کند، و هم برای آن سلاح‌های مرگبار را به طور مداوم تامین کند.

از سوی دیگر، ایالات متحده با ترغیب اسرائیل به اقدام با خویشتن داری به منظور محدود ساختن خسارات به مردم فلسطین و به حداقل رساندن آسیب به وجهه و اعتبار خود ایالات متحده، تلاش کرد تا از تشدید درگیری در غزه جلوگیری کند.

با این حال، حمایت بی‌قید و شرطی که ایالات متحده در طول سال‌ها از اسرائیل کرده است، و تشویق به جنایت علیه مردم فلسطین و کشور‌های همسایه کرده است، به‌طور قابل پیش‌بینی انگیزه مقامات اسرائیل را از توجه به درخواست‌های ایالات متحده برای خویشتن‌داری سلب کرده و آنها را به نادیده گرفتن آن درخواست‌ها واداشت. کشور‌های دارای قدرت کنترل نشده تمایل دارند از آن سوء استفاده کنند و اسرائیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

واکنش ایران به حمله اسرائیل به سفارتش در سوریه کاملاً قابل انتظار بود. در عین حال، تهران بار‌ها به صراحت اعلام کرده است که قصدی برای گسترش عملیات نظامی ندارد. بنابراین، اقدامات تلافی جویانه به گونه‌ای تنظیم شد که هشدار جدی به اسرائیل داده شود و در عین حال سیگنالی ارسال شود که تهران خواهان تشدید بیشتر نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران (فیلم)
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • تایم لپس بارندگی شدید و جاری شدن سیل در دُبی
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس