Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@12:40:32 GMT

رژیم صهیونیستی از حماس ترسید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۳۳۰

رژیم صهیونیستی از حماس ترسید

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه عملیات استقرار سامانه‌های جدید پدافند موشکی «گنبد آهنین» در مرز غزه را آغاز کرده است.

مقامات محلی همچنین از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه خواستند که به دلیل احتمال شلیک شدن راکت و خمپاره در هر لحظه، پناهگاه‌های حملات موشکی را آماده و باز نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از مقامات محلی شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیک مرز غزه خطاب به شهرک‌نشینان گفت: «ارتش بازهم گنبد آهنین در این منطقه مستقر کرد. ما از شما می‌خواهیم که پنجره‌های پناهگاه‌های موشکی خود را بسته نگه‌دارید اما آماده فرار به آنها باشید».

به گزارش فارس، علاوه بر افزایش تدابیر امنیتی و نظامی در نزدیکی مرز غزه، مقامات مختلف رژیم صهونیستی به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هشدار دادند که از حملات بیشتر اجتناب کنند یا آماده مداخله نظامی زمینی باشند.

گروه‌های مقاومت در نوار غزه بامداد روز چهارشنبه در واکنش به حملات هوایی سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه، با ده‌ها راکت و موشک شهرک‌های مجاور این باریکه را آماج حملات خود قرار دادند.


 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گنبد آهنین ترس حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند