Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:29:09 GMT

تصادف در لرستان ۲ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۵۲۴

تصادف در لرستان ۲ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس لرستان گفت: تصادف در محور خرم‌آباد و ازنا ـ به دورود ۲ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ استانها لرستان نظرات

حسینعلی رفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهارداشت: ساعت 16:56  امروز در تماس تلفنی با اپراتوری شهرستان خرم‌آباد مبنی برتصادف دو دستگاه خودروی سواری  پراید و پژو در منطقه گیلوران خرم‌آباد بالافاصله نیروهای اورژانس در محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام چهاردستگاه آمبولانس به محل تصادف افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر ازسرنشینان قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند و 5 مصدوم دیگر این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس خرم‌آباد به بیمارستان شهدای عشایرخرم‌آباد انتقال یافتند.

رئیس ‌اورژانس استان لرستان از تصادف دیگر در جاده ازنا- دورود خبر داد و عنوان کرد: امروز طی تماس تلفنی با اپراتوری اورژانس شهرستان ازنا مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سمند و تریلی در  جاده ازنا- دورود در ساعت 14:20 بالافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: پس ازاقدامات اولیه درمانی چهار مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان امام علی (ع) ازنا  انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت